Ubrzajte poslovne procese - Besplatan webinar na temu korišćenja Adobe Sign rešenja

Komentari: 0
Fotografija od: HSM

Čak 30 odsto radnog vremena zaposlenih moglo bi se osloboditi automatizacijom razmene dokumenata i digitalizacijom potpisivanja dokumenata. Posebni uslovi rada koji su vrlo brzo prihvaćeni širom sveta ove godine samo su dokazali koliko se birokratski procesi lako mogu pojednostaviti i kompanijama olakšati poslovanje.

Budući da skraćuje proces potpisivanja od nekoliko dana na svega nekoliko sati, ovakvo rešenje pokazalo se vrlo praktičnim i korisnim, pa se zato očekuje da će ostati uobičajena praksa.

Tržišni lider u tom području svakako je Adobe Sign, vodeći sistem elektronskih potpisa, sa preko 6 milijardi transakcija e-potpisa godišnje. Pomoću njega moguće je kreirati i slati obrasce, ugovore i sporazume na potpisivanje, te ih potpisati u bilo kom trenutku i sa bilo kog uređaja.

Praćenje i upravljanje dokumentima omogućeno je u stvarnom vremenu, što znači da dobijate obaveštenje o tome kada je neko otvorio dokument, potpisao ga ili ga zadao vama na potpis. Za interne procese omogućeno je i samo odobravanje formalnih dokumenata kod kojih potpis nije nužan.

Osim toga, ovo rešenje uveliko može pomoći u automatizaciji poslovnih procesa zahvaljujući omogućenom slanju više personalizovanih verzija pojedinačnog dokumenta ili ugovora većem broju primalaca, u samo nekoliko klikova. Moguće ga je integrirati i u već postojeće aplikacije koje tvrtka već koristi kao što su alati za kolaboraciju, CRM sistemi i slično.

Ako vas brinu sigurnost i legalnost elektronskih potpisa, više o tome zašto svojeručni potpisi nisu nužno sigurniji od elektronskog pisao je nedavno Nemanja Žunić, partner advokatske kancelarije Žunić, za portal BIZLife.

Osim toga, Adobe Sign usklađen je EU i globalnim propisima za e-potpis, te zadovoljava širok raspon pravnih zahteva. Posebno je važno istaći kako je Sign usklađen sa eIDAS i GDPR normama za e-poslovanje i e-commerce transakcije.

Za sve one kojima bi u poslovanju pomogao ovakav sistem, HSM informatika odlučila je da održi besplatan webinar na temu korišćenja Adobe Sign rešenja. Slaven Stojanović, Head of Sales u HSM informatici, objasniće kako Adobe Sign svima unutar tvrtke olakšava slanje dokumenata na e-potpis, uz samo nekoliko klikova i praćenje stanja u stvarnom vremenu.

Paula Stražičić, Consultant u HSM informatici zainteresovane će upoznati pobliže sa samim sustavom i na primjerima pokazati koliko je cijeli proces elektroničkog potpisivanja jednostavan i pristupačan.

A za kraj, odvjetnik Nemanja Žunić, partner advokatske kancelarije Žunić riješit će nedoumice vezane za pravne zahtjeve i propise vezane za e-potpise.

Webinar će se održati 30. septembra u 14 sati, a ukoliko vas zanima više o njemu ili želite da se prijavite to možete učiniti OVDE.

 

Izvor: BIZLife

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti