Schneider Electric Serbia Business Run 2026 pokreće kampanju „Tim za decu“: 1 € od svake kotizacije za dečje trke

Komentari: 0
Fotografija od: Schneider Electric

U okviru nove sezone Schneider Electric Serbia Business Run, sa ponosom se najavljuje produžetak i obnova uspešne saradnje sa kompanijom Schneider Electric, koja će, već petu godinu zaredom, nastaviti da bude glavni sponzor ovog događaja.

Organizatori ovom prilikom pokreću i kampanju „SBR Tim za decu“, u okviru koje će se od svake prijavne kotizacije izdvajati 1€ za podršku razvoju dečjih trka i edukativnih programa o zdravim i održivim navikama širom Srbije.

Edukativni fokus je svakako stavljen na održivost i brizi o životnoj sredini, kroz aktivnosti prilagođene uzrastu.

„Kroz sve ove godine vodili smo se istim ciljem i idejom, zdrave navike se grade kroz zajedništvo, promovisanje zdravih navika zaposlenih, timski duh i ekološku odgovornost. Svaka održiva promena počinje od nas samih“, poručuje Miloš Vuksanović, generalni direktor Schneider Electric za Srbiju i Crnu Goru.

„Želimo da energija koju vidimo na našim poslovnim trkama dobije nastavak u mlađim generacijama – u deci koja trče, igraju se, uče da brinu o prirodi i jedni o drugima“, kaže Veroljub Zmijanac, direktor Serbia Business Run-a.
Procenjuje se da će Serbia Business Run u sezoni 2026. okupiti oko 15.000 učesnika u četiri grada, što znači da će budžet „Schneider Electric Serbia Business Run Tim za decu“ iznositi približno 15.000 evra. Deo sredstava biće usmeren na razvoj edukativnih materijala, recikliranih medalja i osnovnu komunikaciju kampanje, dok će ostatak biti dodeljen lokalnim organizatorima za realizaciju dečjih trka.

„Na ovaj način ulažemo u sport i disciplinu, ali i u održivu budućnost zajednice u kojoj živimo”, dodaje Dragoljub Damljanović, direktor Schneider Electric razvojnog centra Novi Sad.„ Koristimo ovu priliku da pozovemo ostale saradnike i partnere da nam se pridruže, kako bismo udruženim snagama pružili podršku mladim generacijama za zdraviju i lepšu budućnost.“

U inicijativu se uključuju svi učesnici trke (kompanijski timovi i pojedinci), a dečje aktivnosti su namenjene široj zajednici – roditeljima, školama i sportskim klubovima koji žele da promovišu zdrave i održive navike. Prijave i informacije dostupne su na zvaničnim kanalima Serbia Business Run-a za 2026.

O kompaniji Schneider Electric

Schneider Electric je globalni tehnološki lider u oblasti energetike, koji doprinosi većoj efikasnosti i održivosti kroz elektrifikaciju, automatizaciju i digitalizaciju industrijskih postrojenja, poslovanja i domaćinstava.

Rešenja kompanije omogućavaju da objekti, data centri, proizvodni sistemi, infrastruktura i elektroenergetske mreže funkcionišu kao otvoreni i povezani ekosistemi, čime se unapređuju performanse, otpornost i ekološka održivost.

U svom portfoliju Schneider Electric nudi pametne uređaje, softverski definisane sisteme, tehnologije zasnovane na veštačkoj inteligenciji, digitalne usluge i stručnu podršku.

Sa timom od 160.000 zaposlenih i mrežom od milion partnera u više od 100 zemalja, Schneider Electric se kontinuirano svrstava među najodrživije kompanije u svetu.

 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti