SKF ažurira brend kako bi naglasio borbu protiv trenja

Više od jednog veka SKF je sinonim za smanjenje trenja u mašinama i industrijskim procesima.
Sada, kompanija pravi značajan korak napred, preusmeravajući fokus sa jednostavnog smanjenja trenja na aktivnu borbu protiv njega.
Ova promena odražava SKF-ovu posvećenost napretku u industrijama širom sveta, čineći ih pametnijim, efikasnijim i održivijim.
Ažurirani brend SKF-a je dizajniran da bolje predstavlja trenutne sposobnosti i vrednosti kompanije.
Namera je da se jasno stavi do znanja da SKF-ov cilj nije samo da stvari rade glatko; radi se o podršci industrijskim korisnicima da napreduju na odgovoran i progresivan način.
Ovo osveženje brenda ima za cilj da ojača poziciju SKF-a kao lidera u industriji, privlačeći nove korisnike i podstičući kontinuirani rast.
Rad kompanije ima širok uticaj, utičući na sve, od svakodnevnih predmeta poput bicikala i veš mašina do velikih industrijskih sistema poput brzih vozova i papir-mašina.
Nova strategija brenda fokusira se na efikasnije pričanje ove priče, naglašavajući SKF-ovu posvećenost inovacijama i održivosti.
Cilj je da se premosti jaz između značajnih doprinosa kompanije svetu i načina na koji je javnost percipira.
Da bi vizuelno predstavio ovu evoluciju, SKF je osvežio identitet brenda.
Ovo uključuje suptilno redizajniran logo, živopisniju plavu boju, moderan font i ažurirane fotografije.
Ove promene su napravljene da brend izgleda savremenije i privlačnije, zadržavajući svoje osnovne elemente koji SKF čine prepoznatljivim.
Pored vizuelnih ažuriranja, SKF takođe poboljšava svoju podršku za distributere.
Ovo uključuje pružanje unapređenih marketinških materijala i pojednostavljen, konzistentniji identitet SKF ovlašćenih distributera.
Na ovaj način će distributerima biti olakšano da promovišu SKF proizvode i usluge.
Na kraju, ovo osveženje brenda je više od novog izgleda.
Radi se o komunikaciji SKF-ove proširene misije da se aktivno bori protiv trenja i pokreće napredak na održiv način.
Kompanija je posvećena pozitivnom uticaju na svet, pomažući industrijama da postignu više sa manje.
SKF Commerce d.o.o.
E-mail: aleksandar.stijepic@skf.com
Vladimira Popovića 6, A208
11070 Novi Beograd