Rakuten Viber predstavio brendirane ključne reči u Srbiji - uz potpunu posvećenost privatnosti i bezbednosti komunikacije korisnika na platformi
Povodom predstavljanja Viberove nove funkcije “brendiranih ključnih reči” (branded keywords) u Srbiji, aplikacija Rakuten Viber potvrđuje da privatnost i bezbednost platforme ni na koji način nije kompromitovana uvođenjem ove inovativne funkcionalnosti.
Brendirane ključne reči se aktiviraju isključivo u uređaju korisnika - na sličan način kada se ukuca poruka “Srećan rođendan” i pojavi prateća prigodna slavljenička animacija.
U slučaju da korisnik ukuca reč koja je identična izabranim brendiranim ključnim rečima, ona biva obojena na ekranu korisnikovog uređaja - i animacija, odnosno u ovom slučaju tematsko CTA dugme, biva aktivirano ako korisnik to izabere da učini slanjem poruke ili klikom na dugme.
U skladu sa ovim činjenicama, bezbednost i diskrecija komunikacije korisnika na Viberu ostaju u potpunosti primenjene i aktivne u svakom trenutku.
Potpuna enkripcija (sa-kraja-na-kraj) za sve 1-na-1 prepiske, grupne prepiske i privatne razgovore - automatski aktivirana kao standard aplikacije - ostaje primenjena na svim nivoima komunikacije.
Rakuten Viber ili bilo koji brend koji koristi opisanu funkcionalnost u svojoj kampanji ni na koji način nije u mogućnosti da pristupi bilo kojoj korisničkoj poruci.
Rakuten Viber i partneri redovno i sa posebnom pažnjom prate i komentare i preporuke njihovih korisnika sa ciljem pružanja najvišeg nivoa usluga zasnovanih na najprimenljivijim i korisnim tehnološkim rešenjima u potpuno bezbednom i sigurnom okruženju.
Sa ciljem pružanja pozitivnog korisničkog iskustva, Rakuten Viber i ProCredit Banka su odlučili da umanje broj brendiranih ključnih reči i adaptiraju sadržaj CTA dugmeta kako bi se pojavljivale ređe u njihovim prepiskama. Praktični elementi kampanje pritom ostaju aktivni za korisnike koji bi mogli biti zainteresovani za ponudu banke.
Privatnost korisnika je od osnovnog značaja za Rakuten Viber, i njihove lične prepiske će uvek biti u potpunosti bezbedne.
Primena politike privatnosti potvrđena je izdavanjem Sertifikata Tipa II SOC 2 od strane Američkog instituta sertifikovanih javnih beležnika (AICPA) i zvaničnim partnerstvom sa Evropskom Unijom kroz Zvanični kodeks ponašanja EU.
Utemeljen na privatnosti i bezbednosti, Rakuten Viber i ovom prilikom potvrđuje da će brendirane ključne reči i ostale korisne, zabavne i inovativne funkcionalnosti i dalje biti na usluzi milionima dnevnih aktivnih korisnika u Srbiji - sa dužnom odgovornošću, pratećim obavezama i zahvalnošću na poverenju.
O aplikaciji/kompaniji Rakuten Viber
Rakuten Viber je jedna od najpouzdanijih i najpreuzimanijih aplikacija na svetu.
Pomažemo ljudima da ostanu povezani na bezbedan način - bilo da provode dragocene trenutke sa porodicom i prijateljima, razvijaju posao ili se bave stvarima koje vole - sve to mogu na jednom mestu!
Kao super aplikacija, Viber nudi usluge koje korisnicima olakšavaju svakodnevni život.
Rakuten Viber je deo Rakuten Group, Inc., globalnog lidera u oblastima e-trgovine, finansijskih tehnologija, digitalnog sadržaja i komunikacija.









