Predstavnici Domaćeg trgovačkog lanca u poseti kompaniji Nelt

Trideset predstavnika Domaćeg trgovačkog lanca (DTL) posetilo je kompaniju Nelt, a cilj posete je osnaživanje partnerstva i razvoj planova za nastavak saradnje.
Na zajedničkom sastanku predstavljeni su poslovni rezultati Nelt Grupe i njenih fabrika Baby Food Factory, Neoplante i Chips Way-a, a organizovan je i obilazak Neltovog distributivnog centra, intermodalnog terminala i fabrike Baby Food Factory.
„U Neltu verujemo u dugoročna partnerstva. Prethodnih godina nekoliko puta smo uvećali ukupna ulaganja u DTL. Najveći deo tih investicija usmeren je direktno na kupce – kroz podršku u komercijalnim uslovima i zajedničke aktivnosti na terenu. To nije slučajno, već je deo dugoročne strategije koja nam omogućava da zajedno ostvarujemo odlične rezultate“, rekao je Nenad Miščević, potpredsednik Nelta za tržište Srbije.
Partnerstvo Nelta i DTL-a generiše rast iznad tržišnog proseka, a ova poseta bila je dobra prilika za dalju optimizaciju saradnje ova dva partnera.
„DTL i Nelt dugi niz godina grade stabilno partnerstvo koje donosi rezultate za obe kompanije. Poseta je dodatna prilika da razgovaramo, čujemo novosti iz Nelta, ali i da konkretizujemo dalje korake u saradnji“, dodao je Obrad Popović, generalni direktor DTL-a.
Domaći trgovački lanac je asocijacija domaćih trgovačkih maloprodajnih lanaca, osnovana početkom 2011. godine. Objedinjuje 13 trgovačkih preduzeća sa više od 770 maloprodajnih objekata i 7000 zaposlenih na celoj teritoriji Republike Srbije.
Nelt Grupa je jedan od najuspešnijih poslovnih sistema u regionu Jadrana u oblastima logistike, distribucije i upravljanja brendovima.
Kao međunarodna grupacija, zapošljava 5.500 ljudi u 14 kompanija na 12 tržišta u Evropi i Africi. Liderstvo i uspeh postignut tokom 30 godina poslovanja rezultat su kontinuiranih ulaganja u obrazovanje i razvoj zaposlenih, inovacije i primenu novih tehnologija.
Inkluzivna i otvorena korporativna kultura zaštitni je znak kompanije.