“Partnerstva i zaštita” Virtuelni brifing o sajber kriminalu u XXI veku

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Sajber kriminal je i dalje pošast XXI veka i direktno ili indirektno utiče na skoro svakoga na planeti, krade novac i informacije, uskraćuje ključne usluge i podstiče druge kriminalne aktivnosti. 

Iako tehnološke kompanije imaju ključnu ulogu u ponudi bezbednijih i otpornijih proizvoda, ovi napori da se ljudi i njihova tehnologija zaštite od napada ne obuhvataju ceo problem.

Od suštinske je važnosti da se pronalaze kriminalci koji stoje iza zlonamernih aktivnosti, a taj zadatak je suviše velik da bi ga bilo ko preuzeo na sebe pojedinačno.

Odgovor je u efikasnom, fokusiranom partnerstvu između javnog i privatnog sektora. 

Pridružite se Kregu Džonsu, direktoru za sajber kriminal u Interpolu, i Ejmi Hogan-Burni, direktorki jedinice za digitalni kriminal u Microsoftu, na virtuelnom brifingu pod nazivom „Partnerstva i zaštita”. Ejmi i Kreg će podeliti svoja saznanja o ključnoj ulozi javno-privatnog partnerstva u rešavanju globalnog problema koji sajber kriminal predstavlja.

Brifing je zakazan za 27. januar 2021. godine, od 15:00 do 16:00h po centralnoevropskom vremenu, i obuhvata i vreme za pitanja i odgovore. Za one koji ne mogu da prisustvuju će biti obezbeđen snimak.

Broj mesta je ograničen pa vas molimo da se, ukoliko ste zainteresovani, prijavite do 22. januara.

Poziv će uslediti nakon potvrde prisustva. 

O Microsoftu

Microsoft (Nasdaq "MSFT" @microsoft) omogućava digitalnu transformaciju u doba inteligentnog oblaka i granica inteligentnih tehnologija. Misija kompanije je da osnaži svaku osobu i svaku organizaciju na planeti da postigne više.

Za više informacija možete kontaktirati :

• Menadžera za odnose sa javnošću agencije Represent Communications koja pruža usluge za Microsoft CEE Multi-Country: Ivana Ranković, 063 384 214, v-ivanar@microsoft.com 

• Microsoft kontakt: Tanja Tatomirović, Microsoft, CEE Multi-Country, Direktor komunikacija, ceemcpress@microsoft.com



0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti