Mladi Britanci se boje da korišćenje veštačke inteligencije narušava njihovu sposobnost učenja

Mladi Britanci se boje da korišćenje veštačke inteligencije narušava njihovu sposobnost učenja, pri čemu se mnogi žale da AI školski rad čini "prelakim", dok drugi kažu da ograničava njihovu kreativnost i sprečava ih da uče nove veštine.
Izveštaj o upotrebi veštačke inteligencije u školama u Velikoj Britaniji, koji je naručila izdavačka kuća Oxford University Press (OUP), otkrio je da samo dva posto učenika u dobi između 13 i 18 godina ne koristi veštačku inteligenciju za rad u školi, dok je 80 posto reklo da je redovno koristi.
Uprkos popularnosti veštačke inteligencije, 62 posto učenika je reklo da je ona negativno uticala na njihove veštine i razvoj u školi, dok se svaki četvrti učenik složio da mu veštačka inteligencija previše olakšava pronalaženje odgovora bez da sam obavi posao.
Dodatnih 12 posto je reklo da veštačka inteligencija ograničava njihovo kreativno razmišljanje, dok je sličan broj ispitanika rekao da je manja verovatnoća da će rešavati probleme ili kreativno pisati.
Gotovo polovina od 2.000 učenika koje je anketirao OUP izjavila je da su zabrinuti da njihovi razredni kolege "tajno koriste veštačku inteligenciju" za školske zadatke, a da njihovi nastavnici to ne mogu uočiti.
Izvor: eKapija