Letovi između Beograda i Amana od aprila 2026.
Royal Jordanian Airlines je zvanično zakazao uvođenje letova između Amana i Beograda za 1. april 2026. godine.
Aviosaobraćaj na ovoj ruti obavljaće se dva puta nedeljno, sredom i subotom, avionom Embraer E195-E2 sa 122 sedišta, od kojih će dvanaest sedišta biti u biznis klasi, a preostalih 110 u ekonomskoj klasi.
Ovo će označiti nastavak redovnih letova između dve prestonice i povratak aviokompanije u Beograd posle 35 godina. Karte su sada dostupne za kupovinu preko veb stranice aviokompanije.
Redovi letova omogućiće dobru povezanost preko Amana sa Beogradom iz Džede, Sulejmanije, Medine, Rijada, Bahreina, Bejruta, Dubaija, Abu Dabija, Bagdada, Kaira, Kuvajta, Dohe, Mumbaja i Akabe. Međutim, povezanost iz Beograda preko Amana je ograničenija i uglavnom se odnosi na Dubai, Abu Dabi, Bahrein i Kairo.
Turkish Airlines je vodeći transferni prevoznik između Beograda i Amana, sa više od 40% tržišta. Slede ga Aegean Airlines i Tarom.
U leto 2020. godine, Air Serbia je trebalo da uvede četiri nedeljna leta za Aman, koja su prvenstveno bila namenjena transfernim putnicima ka i iz Zapadne Evrope, slično kao i let za Bejrut, koji je u međuvremenu ukinut. Letovi se nikada nisu ostvarili zbog početka pandemije koronavirusa, dok su planovi za pokretanje linije 2022. godine naknadno takođe odloženi.
Povezanost Beograda sa Bliskim istokom i dalje je ograničena. Najprometnija neopslužena ruta iz grada ka regionu, na osnovu mesečnog indirektnog protoka saobraćaja, je Abu Dabi, nakon što je Wizz Air ukinuo letove u julu.
Nakon prestonice Emirata sledi Kuvajt, koji je 2023. godine nakratko opsluživala Jazeera Airways iz Beograda, zatim Bejrut, Muskat, Aman, Bagdad, Bahrein, Erbil, Rijad i Damam.
Pre pandemije, srpska prestonica se mogla pohvaliti uslugama za Abu Dabi, Dubai, Dohu, Bejrut, Tel Aviv i Teheran, koje su sada ograničene na Dubai, Dohu i Tel Aviv.
Izvor: eKapija









