ISH 2017 – svi tržišni lideri na jednom mestu

Komentari: 0
Fotografija od: Messe Frankfurt Exhibiti on GmbH / Pietro Sutera

Za ovo proleće smo sebi zadali jedan lep ali i zahtevan cilj, a to je da pokušamo da obiđemo što više sajmova u Evropi i regionu, kako bismo vama preneli naše utiske, ali i kako bismo bili u toku sa sajamskim manifestacijama koje najvernije oslikavaju aktuelno privredno stanje u evropskim zemljama - što je za Srbiju veoma bitno.

Jedna od destinacija na koje ćemo se uputiti ovog proleća je i nezaobilazni sajamski grad Frankfurt, gde ćemo ispratiti sajam ISH 2017.

Kao što smo najavili u decembarskom izdanju našeg časopisa, od 14. do 18. marta, na sajmu u Frankfurtu očekuje nas izuzetno zanimljiv događaj, koji se održava svake druge godine i gde će biti prisutni svi koji nešto znače iz oblasti grejanja, klimatizacije, tehnologije voda i energije.

Ono što ovaj sajam izdvaja od ostalih jeste i veliki broj izlagača i posetilaca koji dolaze izvan granica Nemačke, a 2015. godine na ISH sajmu izlagalo je čak 61% inostranih izlagača, dok je nešto manje od 40% posetilaca došlo iz inostranstva. Malo koji sajam, pa čak i u Nemačkoj, ne postiže ovako dobre internacionalne rezultate.

Moto ovogodišnjeg sajma je „Voda, energija, život“, što jasno ukazuje na šta su organizatori stavili fokus. Pošto je sajam sastvaljen iz više celina, svaki sektor će ponuditi nešto novo. Sekcija ISH vode se fokusira na savremenom dizajnu kupatila i održivim rešenjima u instalacijama.

Deo koji zastupa klimatizaciju i energetiku, u prvi plan stavlja energetsku efikasnost i udobnost u prostoru opredeljenom za život i rad. U osnovi, fokus će biti na spajanju toplote i obnovljivih izvora energije. Međutim, sistemi digitalnog grejanja i povezana integracija IT u inovativne tehnologije grejanja će takođe biti važna tema - sve je okupljeno pod sloganom "Energetska revolucija sa svetlom budućnošću - Imamo rešenja", tako da će posetioci moći da vide kompletan spektar inovativnih tehnoloških sistema.

Još u junu 2015. godine, Turska je jednoglasno izabrana kao zemlja partner ISH 2017 od strane organizatora - Messe Frankfurt i ISH partnera. "Ovom odlukom, uzeli smo u obzir sve veći značaj Turske na ISH i po broju izlagača, ali i po sve većem broju posetilaca", izjavio je Volfgang Marzin, predsednik i izvršni direktor (CEO) Messe Frankfurt. Pet procenata turskog izvoza dolazi iz sektora kanalizacije, grejanja i klimatizacije. 

ISH 2017 se održava u trenutku kada evropska i nemačka politika, na temu zaštite klime i prirodnih resursa, postavlja ambiciozne ciljeve. Emisija CO₂ iz automobila, drugih vidova transporta, industrije ali i zgrada, treba da se masovno smanji do 2050. godine.

Na ISH, nemačka industrija grejanja će prikazati rešenja za izazove koji proističu iz ovih pokušaja da se sačuva naša klima i zaštite naši resursi. Industrija grejanja je masovno vođena inovacijama, gde se ulaže gotovo pola milijarde evra godišnje u istraživanje i razvoj. Do sada su osmišljena mnoga komercijalna održiva tehnička rešenja, koja i omogućavaju optimalnu kombinaciju veće efikasnosti i korišćenja obnovljivih izvora energije.

Ovu su samo neke od tema koje vas očekuju ovog marta u Frankfurtu. Redakcija našeg časopisa će pokušati da za vas obiđe što više štandova i porazgovara sa što više kompanija, naročito sa ovih naših prostora.

Za posetu sajmu, kao i uvek, možete kontaktirati firmu Zodax d.o.o. putem njhovog sajta www.messefrankfurt.rs i tako na lak i jednostavan način posetiti ovu, ali i druge manifestacije u Frankfurtu.

O Autoru

Tekst priredio: Nikola Mirković

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti