Digitalno rešenje za Vaš papirni delovodnik – Kancelarko e-delovodnik

Komentari: 0

Sigurno ste se nebrojeno puta susreli sa problemom pronalaska određenog dokumenta u velikoj gomili papirne dokumentacije ili ste pak, nekoliko puta štampali jedan isti dokument i slali na različite adrese. To su samo neki od problema i nedostataka koji nosi sa sobom upravljanje poslovnom dokumentacijom.

Sa stupanjem na snagu novih propisa, sada imamo i zakonsku regulativu, ali i softversko rešenje za prevazilaženje papirne dokumentacije.

Jednostavno rešenje za novo i moderno knjigovodstvo - brzu i laku manipulaciju dokumentima jeste e-delovodnik.

U svega nekoliko klikova možete da pristupite vašoj dokumentaciji i delovodniku, sa bilo kog uređaja – kompjutera ili telefona.

Kancelarko je tako dizajniran da u potpunosti zadovoljava potrebe svih privrednih subjekata, kako malih preduzetnika, tako i velikih korporacija i organizacija. 

E-Delovodnik (elektronski delovodnik) nudi mogućnost potpunog prelaska na moderan i digitalan način vođenja dokumentacije.

On predstavlja centralizovan sistem gde na jednom mestu nalazite sve dokumente:

- Pretraga je elektronska i momentalna, a odnosi se na sve zavedene dokumente

- Mogućnost pristupa sa bilo kog pametnog uređaja (telefon, računar, tablet)

- Skeniranje dokumenata (do 30 u minuti) i automatsko pohranjivanje u e-Delovodnik

- Kontrola i dodeljivanje pristupa korisnicima tj. saradnicima po pojedinačnim privilegijama

- Pregled rokova i podsetnik

- Višestruka sigurnost (ne možete izgubiti dokument ukoliko ga svesno sami ne izbrišete)

- Adresar sa podacima (klijenti, saradnici...)


U toku je promocija sa sniženom cenom povodom puštanja na tržište.

Sa radom i izgledom programa možete se upoznati preko prijave za besplatnu prezentaciju.

 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti