ABB će napajati najveću flotu od 101 električnog autobusa u Evropi

Komentari: 1

Kompanija ABB je dobila porudžbinu još 12 sistema za punjenje od kompanije Volvo Buses, što će zajedno činiti najveću pojedinačnu flotu električnih autobusa i sistem punjenja u Evropi.

Projekat obuhvata instalaciju ukupno 15 ABB punjača do 2018. godine u mestu Šarlero, Belgija, za napajanje 101 Volvo električno-hibridnog autobusa u Valona sistemu javnog transporta u okviru TEC Grupe. Ugovor je zaključen po sistemu "ključ u ruke" i uključuje kompletnu opremu, od punjača, transformatorskih stanica, elektropostrojenja, ostale opreme, montaže i radova do ugovora o servisu.

U januaru, ABB je promovisao prva dva „OppCharge“ punjača za 7 elektro-hibridnih autobusa u zoni nulte emisije izduvnih gasova u gradu Namiru. Punjači će puniti vozila snagom od 150 kW za 3-6 minuta na terminusima linija. ABB punjači su kompatibilni sa otvorenim interfejs „OppCharge“ protokolom, što znači da i autobusi drugih proizvođača mogu koristiti punjače.

"Ponosni smo što smo promovisali prva dva punjača u Namiru. Veoma nam je drago što smo uspeli da krenemo u realizaciju dodatnih 12 sistema za punjenje. Ovo je važan korak za nastavak puta ka održivom transportnom sistemu", rekao je Urs Waelchli, rukovodilac grupe proizvoda u ABB-ovom poslovnom segmentu Infrastruktura za punjenje električnih vozila. "Korišćenjem otvorenog „OppCharge“ interfejs protokola pružamo sistem koji je dostupan za sve ostale tipove električnih autobusa, kao i za ostale proizvođače punjača. Verujemo da su otvoreni protokoli i otvoreni interfejs ključ za sve koji hoće da usvoje princip nulte emisije gasova u javnom transportu."

"Ova porudžbina je nova prekretnica u našoj odlučnoj podršci "e-mobiliti" projektima i potvrđuje konkurentnost naše ponude. Možemo videti da sve više i više svetskih gradova bira elektrifikaciju javnog gradskog prevoza putnika kako bi se uhvatili u koštac sa zagađenjem vazduha i bukom. Otvoreni interfejs za brzo pujenje autobusa i kamiona „OppCharge“ sve se više koristi. Upotreba ovog interfejs protokola ubrzaće prelazak na "e-mobiliti" i u drugim gradovima u svetu." rekao je Hakan Agnevall, predsednik kompanije Volvo Buses.

ABB omogućava povezivanje sistema, daljinsko praćenje, nadogradnju softvera, dijagnostiku i upravljanje, što direktno omogućava brzu uslugu i pouzdanost sistema. Sa preko 5 000 instaliranih punjača širom sveta koji su povezani putem interneta, ABB-ova rešenja pružaju najkraće vreme odziva i reagovanja.

Električno-hibridni autobus Volvo 7900 je gotovo bešuman i ne emituje štetne izduvne gasove na gotovo 70% svoje linijske rute na kojoj prevozi putnike. Baterije se pune za 3-4 minuta. Potrošnja energije je 60% manja nego kod klasičnog autobusa na dizel gorivo istih prevoznih karakteristika. Volvo električno-hibridni autobusi već su u upotrebi u gradovima Geteborgu, Stokholmu, Hamburgu, Luksemburgu i Namiru.


 

1 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar
edmond savić
26.03.2017 17:25
To se traži to .Kina kad naćuje za ove autobuse bit će posla na pritek Švedima.Volvo ima auto industriju poznatu po kvaliteti i sigurnosti.Moj susid obožava Volvo vozila.Pozdrav iz Šplita. Odgovori

Ostavi komentar

Klijenti