Da li je važnije ono što izgovorimo ili ono što prećutimo?
Komunikacija nam pomaže da što bolje razumemo sopstvene interese, potrebe, želje, pozicije, kao i interese, potrebe i želje druge strane
Lučki gradovi
Luke su se razvijale kroz istoriju od najstarijih vremena, Egipta, Rimskog carstva, preko velikog otkrića Amerike i bogatstava “novog sveta”, feudalizma, industrijske revoluci…
Online poslovanje u Srbiji i mogućnost razvoja
Današnji online mediji, pružaju mogućnost postavljanja biznisa, target oglašavanja i razvoja novih tržišta
ISH 2017 – Inovacije na Majni
U Frankfurtu na sajmu ISH, skupili su se svi svetski lideri iz oblasti grejanja, hlađenja, instalacija i klimatizacije
ABB će napajati najveću flotu od 101 električnog autobusa u Evropi
ABB će napajati 101 električni autobus u Belgiji upotrebom otvorenog „OppCharge“ protokola
Alternativno korišćenje otpada i ostataka iz biljne proizvodnje za ekonomski opravdanu proizvodnju agropeleta
Axiom Tech d.o.o. i ProPelety s.r.o. u saradnji sa Hrvatskom poljoprivredom komorom i partnerima iz BIH
Sistem za akumuliranje energije u domovima pouzdanim i pristupačnim za svakoga sa ‘xStorage HOME’
Projektovan da bude najpouzdaniji i najpristupačniji sistem za akumuliranje energije na tržištu
Psihološki faktori koji utiču na potrošačko ponašanje
Potrebe su ono što pokreće ljude na potrošačko ponašanje