YouTube testira novu opciju zasnovanu na veštačkoj inteligenciji

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Veštačka inteligencija je prisutna u sve većem broju proizvoda i usluga koje koristimo, često a da toga nismo ni svesni.

Kompanije razvijaju i eksperimentišu sa različitim opcijama – neke od njih ne prođu test, pa se njihov razvoj odustaje, dok se nastavlja rad na onima koje se pokažu kao zanimljive i korisne, piše Zimo.

Jedna od kompanija koja često eksperimentiše sa novitetima je Jutjub, a nedavno su počeli da testiraju opciju koja se zasniva na veštačkoj inteligenciji, kao i na podacima o gledanju video zapisa.

Zvao se „jump ahead” i dok je donedavno bio dostupan kao eksperiment samo za određeni i mali broj korisnika, sada je dostupan većem broju ljudi u SAD, ali samo za IouTube Premium pretplatnike.

Kao što naziv govori, klikom na „skok napred” video će se pomeriti napred na mesto za koje veštačka inteligencija smatra da bi moglo biti najinteresantnije za korisnike, tako da će preskočiti manje važan sadržaj.

S obzirom na to da korisnici konzumiraju mnogo sadržaja, posebno video zapisa, nije teško zaključiti da bi ovo mogla biti prilično popularna opcija (ako postane dostupna svima) jer bi omogućila gledanje samo najzanimljivijih delova dužih video zapisa.

Na Jutjubu delovi videa mogu da se menjaju za deset sekundi sa dva brza dodira prsta na desnoj strani ekrana, a za korisnike kojima je dostupna nova opcija, kada dvaput brzo dodirnu ekran, novo virtuelno dugme pojaviće se na kome će pisati „skok napred” i dovoljno je da ga jednom dodirnete da biste preskočili sadržaj koji većina korisnika najčešće preskače, a video će se prebaciti na zanimljiviji deo sadržaja, bar po mišljenju veštačke inteligencije. .

Ako ne dodirnete to dugme, ono će nestati nakon nekoliko sekundi.

Jutjub planira da prekine ovaj eksperiment u junu, ali postoji mogućnost da ga nakon toga produže ili učine dostupnom većem broju korisnika.

Jump ahead trenutno ima različita ograničenja – osim što je dostupna samo IouTube pretplatnicima u SAD koji pristupaju video usluzi preko Android aplikacije, ne može se aktivirati na svim video snimcima.

Izvor: SEEbiz

 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti