Više od milion evra uloženo iz SAD u privredu Srbije kroz projekat Tesla Nation

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Više od milion evra uloženo je iz Sjedinjenih Američkih Država u saradnju sa srpskim privrednicima i preduzećima kroz projekat Tesla Nation, saopštili su osnivači ovog projekta.

Do sada je 50 partnera iz inostranstva tražilo saradnike iz Srbije preko Tesla Nationa kako bi zajedno pokrenuli firmu ili dobili ekspertske usluge.

Realizovano je sedam partnerstava putem kojih je u srpsku privredu ušlo više od 1.000.000 EUR, ističe Vukašin Stojkov, osnivač Tesla Nation-a.

- U savremenom svetu su imidž i brend veoma važni kada inostrani partneri razmatraju saradnju sa firmama van svoje zemlje. Strani privrednici imaju brojne predrasude o Srbiji, ali smo ovim projektom pokazali da ih je moguće prevazići.

Sada imamo situaciju da američki biznismeni dolaze u Srbiju da pronađu partnere i sa njima pokrenu novu firmu - kaže Stojkov.

Tesla Nation povezuje inostrane i domaće partnere radi zajedničkog osnivanja kompanija i pružanja inovativnih i drugih tehnoloških usluga.

- Kada smo stupili u kontakt sa Tesla Nationom bili smo mala firma sa četvoro zaposlenih. Zahvaljujući partnerima koje smo dobili preko ovog projekta, narasli smo do trideset zaposlenih, što je za nas apsolutno vrtoglav rast - navodi Dragan Babić, vlasnik novosadske firme Superawesome.

Uspeh ovog projekta omogućavaju dve strane: srpske firme koje su pokrovitelji projekta, i mreža ambasadora, uspešnih poslovnih ljudi iz dijaspore koji povezuju i preporučuju srpske privrednike svojim poslovnim kontaktima.

- Važno je da se srpski preduzetnici okrenu razvijenim tržištima jer su profitabilnija, ali i zbog toga što su uređena za biznis bolje nego srpsko tržište. Tesla Nation je jedina organizacija za koju znam koja promoviše srpske preduzetnike i povezuje ih sa svetskim tržištem - kaže Vladimir Pavlović, viši urednik u američkoj novinskoj agenciji Rojters i Tesla Nation ambasador iz Njujorka.

Ovaj nevladin projekat razvija privredne veze Srbije i sveta uz pomoć dijaspore i kompanija koje su se udružile da ga podrže. Tesla Nation promoviše Srbiju u inostranstvu kao zemlju inovatora i izuzetnih IT profesionalaca, kao stručnu, a ne jeftinu radnu snagu.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti