Transformisanje objekta u prostor preduzeća

Komentari: 0
Fotografija od: Unsplash.com

Promena lokacije preduzeća zahteva da novi izabrani prostor odgovara svim zahtevima poslovanja, što je normalno nemoguće naći već odrađeno po meri pri zakupu ili kupovini dostupne nekretnine.

Svesni smo da dobra lokacija znači veliki benefit za održavanje sastanaka sa klijentima i sam dolazak zaposlenih na posao - bez većih poteškoća. Međutim, na praktičnost se obično manje obraća pažnja, što kasnije donosi pregršt manjih renovacija koje otežavaju rad, a kako do toga ne bi došlo napisaćemo vam ključne stavke za efikasan radni prostor.

Spoljašnji i unutrašnji enterijer - travertino kamen

Cilj je da bez obzira na namenu i tip lokala obezbedite pre svega kvalitet i trajnost, dok zbog toga sam izgled i stil mogu da se nađu na drugom mestu, ali nikako ispod toga.

Zato pre selidbe treba uzeti u razmatranje stavke prethodnog objekta i na koji način je on bio funkcionalan, a takođe i koje su to bile mane - bilo kritične za transfer ili minornog karaktera - poželjnog u novom okruženju.

Počnimo od poda i zidova prostora. Kada je reč o podnim oblogama travertino kamen je prvi izbor, izuzetno je izdržjiv i jednostavan za održavanje, a pritom je modernog, rustičnog i elegantnog izgleda.

Dodatno, preovlađujući trend je postavljanje dekorativnih kamenih štanglica, bunja ili panela na zidove, odnosno na samo jedan zid koji će biti akcentovan u prostoriji i ka kom će ići pogled ljudi u prostoriji, zbog čega je pogodno da to baš bude iza stola direktora ili upravnika.

Travertino dekorativni kamen ostavlja pre svega utisak luksuza, sekundarno će zamaskirati manje nesavršenosti nastale čestom upotrebom prostorije, zbog čega je bolja opcija nego krečenje na svakih par godina.

Otpornost na meterološke neprilike ovaj tip materijala čini idealnim i za upotrebu pri izradi spoljašnjih stepenica, kao i širokih elegantnih staza do vaše firme.

Opremanje prostora - nameštaj za kancelarije

Kvadratura objekta će dosta toga odrediti kada je reč o nameštaju i kasnije dekoracijama, a plan prostora je podjednako važno odrediti na kvalitetan način koliko i recimo biznis plan.

Zapamtite da ostavite prostor za kuhinju ili u nekim slučajevima menzu, kao i da uredite broj toaleta u odnosu na količinu radnika. To je nešto što ne sme biti neadekvatno kad je reč o ozbiljnoj firmi koja brine o svojim radnicima.

Odredite broj radnika i neophodni prostor za normalno izvršavanje zadataka, a analize poslovnih prostora pokazuju da je liderima i rukovodiocima neophodan prostor veličine od 18 do 37 metara kvadratnih, dok radnicima u tipu otvorene kancelarije je poželjno ostaviti oko 9 kvadratnih metara po osobi.

Kada ste završili računanje odaberite krupnije ili sitnije komade nameštaja u zavisnosti od prostornih i finansijskih resursa.

Stolovi velikih dimenzija recimo da su uvek bonus za većinu profesija, koje zahtevaju da se sedi i to obično pred laptopom i dodatnim ekranom, takođe obratite pažnju na visinu stolova i neka ona bude u rasponu od 712 mm do 762 mm, kako bi omogućili ljudima različitih visina prijatno sedenje.

Neophodno je zatim obezbediti i kancelarijske stolice, jer će učiniti duže vremensko sedenje lagodnije i samim tim povećati produktivnost, sa nižim mogućnostima nastanka sindroma burnout kod zaposlenih.

Nemojte štedeti na opremi za rad i na uređajima, rezultati preduzeća zavise od upravo tih elemenata. Pritom ostavljate mogućnost konkurenciji da ima prednost nedostižnu za vas. Ukoliko vaše preduzeće zavisi od različitih mašina ulaganje u njih će biti isplativa investicija na duže staze.

Nije neophodno od početka biti najmoderniji na tržištu, ali će to kako se budete razvijali postati ključ uspeha, po čemu ćete postati dobro poznati i traženi.

Dekoracije - biljke i slike

Sitnice čine kancelariju potpunom, zato ostavite prostora za biljke. Izdržljive sorte, ali i one za koje se vezuje značenje - npr. drvo para, će biti odličan dodatak na stolovima ili policama na zidovima.

Dodatno, zidovi koji nisu obloženi kamenim štanglicama bi bilo potrebno ukrasiti nečim, to mogu biti već pomenute police sa biljakama, ali i neke uokvirene slike ili fotografije velikih dimenzija.

Tematika neka bude u skladu sa vrednostima i namenama preduzeća, a želimo naglasiti da to ne moraju biti od izrazito skupih ili poznatih autora, pak je od krajnje važnosti da budu visokog kvaliteta, jer su odraz samog objekta i ljudi unutar.

Kutak za odmor - rekreativne igre

Kada ste završili sa neophodnim faktorima, potrebno je uneti života u prostorije, ali potencijalno i neku zanimljivu aktivnost koju će zaposleni moći da praktikuju dok su na pauzama, tako da se na produktivan način odmore za nastavak smene.

Zaista je važno da odredite mesto posvećeno odmoru i suzbijanju stresa, danas je to čest slučaj u svim boljim firmama.

Imajte na umu da je važno promisliti svaki aspekt pre započinjanja premeštanja kompanije ili njenog osnivanja, u slučaju da niste sami sposobni da završite sve neophodne pripreme i procese, podelite zaduženja ili unajmite profesionalce.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti