Novi tender Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Beograd planira u narednom periodu poboljšanje sistema ePlaćanje i ePlati, za šta je, kako se može videti na objavljenom tenderu, predviđeno oko 855 hiljada EUR (100 miliona dinara), bez PDV-a.

Sistem ePlaćanje u okviru portala eUprava namenjen je za plaćanje taksi i naknada za postupke koji su u nadležnosti institucija Republike Srbije.

Prva verzija ovog rešenja datira od perioda puštanja u rad same eUprave, a sada bi se, kako se navodi u dokumentaciji, ovo rešenje trebalo unaprediti . To se pre svega odnosi na smanjenje broja neuspešno realizovanih kartičnih transakcija, a novim sistemom bi trebalo da bude poboljšana i sigurnost online plaćanja, a biće razvijen i poseban modul u okviru sistema ePlaćanje, koji će omogućiti elektronsko podnošenje zahteva za povraćaj novca (reklamaciju).

Što se tiče sistema ePlati, postojeće stanje omogućava kreiranje uplatnica za postupke koji podrazumevaju unapred poznate i fiksne iznose taksi i naknada, kao i nekolicinu postupaka gde ti iznosi variraju.

- Imajući u vidu planirane izmene legislative koje određuju administrativne takse i naknade na republičkom i lokalnom nivou, sistem Plati treba unaprediti sa ciljem da se svim organima omogući kreiranje uplatnica preko ovog sistema – navodi se u dokumentaciji, sa napomenom da unapređenje treba da ide u pravcu omogućavanja da se uključe i postupci čiji iznosi nisu fiksni i jednaki u svakom scenariju.

Nakon nadogradnje informacionog sistema izabrani ponuđač će biti dužan da obezbedi softversko održavanje i podršku u narednom periodu od minimalno 12 meseci.

Predviđeno trajanje ugovora za nabavku je 9 meseci i nije podložan produženju.

Svi zainteresovani ponuđači se mogu prijaviti do 6. januara 2025. godine, do 12:00 h.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti