Nova usluga kontakt centra Poreske uprave: zakazivanje poziva

U cilju unapređenja kvaliteta usluga i olakšavanja komunikacije sa korisnicima, Kontakt centar Poreske uprave (PU), uveo je uslugu "Zakazivanje poziva", saopšteno je iz PU.
- Ova usluga funkcioniše preko govornog automata i aktiviraće se u momentu povećanog obima poziva, odnosno kada sistem utvrdi da će vreme čekanja na javljanje agenta Kontakt centra biti duže od šest minuta.
U opisanoj situaciji govorni automat će ponuditi poreskom obvezniku mogućnost zakazivanja poziva. Nakon prijema zahteva, agenti Kontakt centra će kontaktirati poreskog obveznika u najkraćem mogućem roku kako bi pružili potrebnu podršku i odgovorili na pitanja.
Ovaj sistem omogućava ravnomerniju raspodelu poziva i smanjuje vreme čekanja za korisnike - navedeno je u saopštenju.
Iz PU navode da Kontakt centar Poreske uprave predstavlja pouzdan oslonac poreskim obveznicima, pružajući im komfor da bilo kada i sa bilo kog mesta putem telefona i elektronske pošte dobiju informacije u vezi sa primenom poreskih propisa, o stanju na računima javnih prihoda, informacije o uslovima i načinu korišćenja elektronskih usluga Poreske uprave, kao i servisne informacije o radu Uprave.
Usluge Kontakt centra pružaju se radnim danima u periodu od 8 do 18 časova, a poreski obveznici mogu kontaktirati Centar na brojeve telefona 011/6969-069 i 0700/700-007, kao i putem kontakt forme "Postavite pitanje" na internet prezentaciji Poreske uprave.
Izvor: eKapija