DB Schenker uveo pametne naočare za skladišnu logistiku

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Vodeći svetski pružalac logističkih usluga DB Schenker uspešno je uveo Picavi pametne naočare u operacije odabira narudžbina, s ciljem da implementira rešenje "pametnog biranja" kao standardni postupak na više lokacija.

Tokom probnog perioda, aplikacija za pametno branje temeljno je istražena u Bremenu i Rodgauu u Nemačkoj, a tim u Rodgauu kombinovao je rešenje s pametnom rukavicom za skeniranje ProGlove, navodi se na sajtu kompanije DB Schenker.

Naime, Picavi koristi Google naočare za projekciju potrebnih informacija u korisničko vidno polje. To znači da radnici skladišta imaju na raspolaganju obe ruke za obavljanje primarnog posla oko skupljanja robe, umesto da drže skener i papirna dokumenta. Na taj način, inovativno handsfree rešenje maksimizuje produktivnost uz minimalizovanje stopa pogrešaka.

ProGlove je inteligentna rukavica za skeniranje koja se aktivira pritiskom na dugme na rukavici, omogućavajući zaposlenima da koriste obe ruke za biranje i da dodatno povećavaju produktivnost. ProGlove se već koristi u skladištu DB Schenker u Echingu, blizu Minhena.

Xavier Garijo, član uprave za ugovornu logistiku u DB Schenker, kaže da u DB Schenker kontinuirano traži načine za poboljšanje poslovanja povećanjem efikasnosti.

- Naše partnerstvo s Picavi-jem i ProGlove-om dve su naše najnovije priče o uspehu jer podstičemo inovacije u ugovornoj logistici. Uvođenjem pametnih naočara i pametnih rukavica u naša skladišta, ulažemo u svoju budućnost kao partnera u lancu snabdevanja kompanija širom sveta - rekao je Garijo.

Inače, kompanija Schenker u Bremenu isporučuje logistička rešenja za ugovore u automobilskoj industriji.

Upotreba naočara Picavi dovela je do merljivog i direktnog povećanja efikasnosti u odnosu na prethodno ručne skenere, a zaposleni su pohvalili njihove ergonomske prednosti i lakoću upotrebe.

Kada je u pitanju druga implementacija, u Rodgauu, blizu Frankfurta, naočare Picavi se koriste u kombinaciji sa ProGlove-om kako bi se dodatno povećala efikasnost.

Jens Harig, generalni direktor Picavi-j kaže da je kompanija poput DB Schenker, sa skoro 800 lokacija logistike ugovora širom sveta, efikasno implementirala ovaj koncept, što svedoči o performansama pametnih naočara Picavi.

- Snažno vizuelno navođenje i hands-free pristup razlikuju pick-by-vision rešenje od ostalih sistema za biranje. Ovde smo postavili standarde za tržište, kao i unutar kompanije - rekao je Harig.

Rešenje za pametno biranje sastoji se od dve komponente: naočara ili prstena i rukavica za skeniranje. Nakon što je naručeni artikal izabran, što je snimljeno skeniranjem prstena ili rukavica, sledeća narudžbina prikazaće se na objektivu naočara.

- Korisnik treba samo malo da podigne pogled, što znači da njegovo normalno vidno polje nije ugroženo. Sistemom se upravlja pomoću dugmadi na bateriji, koji teži samo 200 grama i pričvršćen je za pojas zaposlenog - navode iz ove kompanije.

Saradnja sa Picavi-jem je najnoviji projekat u digitalizaciji i inovacijama, jer DB Schenker radi na stvaranju skladišta budućnosti. Drugi nedavni primeri uključuju obuku za virtuelnu stvarnost za vozače viljuškara i primenu egzoskeleta za za oslobađanje radnika od velikih tereta.

 

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti