Zoom očekuje da će ostati ključna platforma u svakodnevnom životu u 2021.

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Kompanija Zum (Zoom) predviđa da će nastaviti da pokazuje snažne rezultate i u ovoj godini uprkos boljim izgledima za zdravstvenu situaciju posle prethodne u kojoj je ta aplikacija za video konferencije postala glavno sredstvo u profesinalnim, školskim i društvenim životima.

Kompanija predviđa rast prihoda od 42% za ovu godinu, saopšteno je u objavi tromesečnih rezultata, iako je verovatno da će zahvaljujući vakcinama protiv kovida-19 biti smanjena potreba za obrazovanjem i radom na daljinu.

Od februara 2020. do januara 2021. Zum je imao 2,65 mlrd USD prihoda, odnosno 327% više nego prethodne godine i neto dobit od 672 mil USD, u odnosu na 25 miliona u 2019-2020.

- Počastvovani smo našom ulogom privilegovanog partnera i motora za savremeno okruženje 'rada od bilo gde' - rekao je šef kompanije Erik Juan u saopštenju.

Zum sastanci postali su deo svakodnevnog života miliona ljudi.

U poslednjem tromesečju, u sezoni praznika obeleženoj ponovljenim zaključavanjima i pozivima da se ne organizuju okupljanja Zum je ostvario prihod od 882 mil USD (povećanje od 369%), i neto dobit od 260 mil USD u odnosu na 15 mil USD u tromesečju od novembra 2019. do januara 2020.

Krajem januara grupa je imala 467.000 firmi klijenata sa više od 10 zaposlenih. Akcije grupe skočile su gotovo 9% juče posle zatvaranja berze.

Investitori su želeli da čuju da kompanija očekuje da će i dalje imati dobre rezultate i da će milioni ljudi nastaviti da koriste njenu platformu za video konferencije za rad na daljinu i praćenje nastave onlajn.

Izvor: Beta

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti