Xiaomi prodaje svoje novo električno vozilo bolje nego što se očekivalo

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Kineski proizvođač pametnih telefona Xiaomi prodaje svoje novo električno vozilo bolje nego što se očekivalo, približavajući ga isplativosti uprkos nižim cenama od Tesla Model 3.

Xiaomi je primio više od 70.000 porudžbina za svoju električnu limuzinu SU7, što je blizu prvobitnog celogodišnjeg cilja kompanije za isporuke ove godine, rekao je  investitorima izvršni direktor Lei Jun.

Kompanija sada ima za cilj da ove godine isporuči 100.000 svojih novih električnih vozila, rekao je on.

Xiaomi je predstavio SU7 krajem marta sa cenom oko 4.000 dolara manjom od Teslinog modela 3 i počeo je da se isporučuje. 

„Prelom bi bio postignut ako godišnja prodaja dostigne 300[k]-400k“, navode analitičari Citija u izveštaju, pozivajući se na Dan investitora.

Oni su podigli prognozu bruto profitne marže svog automobilskog segmenta na 6% ove godine, u odnosu na prethodno očekivani gubitak od 10%.

Analitičari Citi-ja povećali su svoju prognozu zarade po akciji za 25% ove godine i sada očekuju da će Xiaomi isporučiti 100.000 automobila ove godine, 200.000 sledeće godine i 280.000 u 2026.

Za kontekst, Tesla Kina je prošle godine prodala više od 600.000 automobila, prema Kineskoj automobilskoj asocijaciji.

Li Auto, koji tehnički uglavnom prodaje hibride, prošle godine je prodao 376.000 automobila, dok je Nio prošle godine prodao nešto više od 160.000 automobila, pokazali su podaci.

Li Auto je imao bruto maržu od 23,5% u četvrtom kvartalu prošle godine, dok je Nia bruto marža bila 7,5%, što je više nego u istom periodu prošle godine.

Teslina bruto marža je uzastopno pala u poslednjih pet kvartala na 17,4% u prva tri meseca ove godine.

Podaci o bruto marži ne uključuju operativne troškove.

Kada je Xiaomi lansirao SU7 prošlog meseca, Lei je rekao da će kompanija prodati svaki automobil sa gubitkom.

Izvor: SEEbiz

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti