Schneider Electric proglašen šampionom prema novouspostavljenoj Matrici liderstva kanala prodaje firme Canalys

Komentari: 0
Fotografija od: Schneider Electric

Schneider Electric, lider u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, objavio je da je proglašen šampionom na osnovu novouspostavljene Matrice liderstva kanala prodaje za 2025. godinu firme Canalys.

Kao vodeća svetska organizacija za istraživanje distribucije IT proizvoda i usluga, Canalys je proglasio Schneider Electric za šampiona u globalnom upravljanju kanalima prodaje na osnovu njegove neumorne posvećenosti povećanju udela u ovom segmentu poslovanja i unapređenja programa i alata.

Prema obrazloženju firme Canalys, šampioni pokazuju visok nivo stručnosti u upravljanju kanalima prodaje u poređenju sa drugim kompanijama u sektoru, kao i poboljšan učinak u odnosu na prethodnu godinu i ulaganja za budućnost.

Šampioni dele neke zajedničke osobine, kao što su strateška posvećenost podsticanju rasta sa partnerima i preko njih, ulaganja u profitabilnost partnera i lakoću poslovanja, naglasak na unošenju inovacija u programe i visok stepen zadovljstva partnera. AWS, Dell Technologies, HPE, Lenovo, NetApp i Palo Alto Networks su takođe proglašeni šampionima.

Žiri je kao ključne prednosti Schneider Electrica naveo njegovu predanost distribuciji, ulaganju u partnerske programe i održivost, istakavši sledeće:

• Unapređenje partnerskog EcoXpert programa Schneider Electrica uvođenjem sertifikacije data centara i kritične infrastrukture. Ovaj program nudi naprednu obuku, sertifkaciju, povećanje profitabilnosti i konkretnu podršku, omogućavajući partnerima da ponude rešenja ne samo za IT segment, već za ceo asortiman Schneider Electrica.

• Posvećenost Schneider Electrica unapređenju alata i inicijativa za podsticanje rasta kanala prodaje u ključnim specijalizovanim segmentima tržišta.

• Centralna pozicija kompanije u oblasti data centara koja beleži nagli rast, naročito u pogledu povećanih zahteva za energijom usled AI i IT/OT konvergencije, što Schneider Electric čini sve relevantnijim za distributivne partnere i krajnje kupce.

• Naglasak Schneider Electrica na održivosti kao ključnoj mogućnosti za partnere, posebno u pomaganju kupcima da smanje potrošnju energije i emisiju štetnih gasova.

• Osnivanje Sustainabiity School (Škole održivosti) za partnere kako bi im pomogao da uvedu održive prakse. Do sada je preko 1000 IT partnera širom sveta završilo ovu obuku.

„Ova nagrada odražava našu posvećenost partnerima i njihovom uspehu, kao i postavljanje optimalnog upravljanja kanalima prodaje na prvo mesto“, izjavila je Hanne Sjoeberg, VP Channels & Operations, Secure Power Europe, Schneider Electric.

„Velika je čast imati ključnu ulogu u razvoju snažnih i uzajamno korisnih partnerskih ekosistema. Ostajemo posvećeni neprestanom uvođenju inovacija u svoje programe kako bismo pomogli partnerima da dekarbonizuju poslovanje, te koristimo svaku priliku da ispunimo njihova očekivanja.“

„Strategija plasiranja proizvoda i usluga podržana partnerima nastavlja da raste u tehnološkom sektoru i jasno pokazuje kako partneri mogu da pomognu u širenju ponude, podršci efikasnosti prodaje i unapređenju iskustva kupaca“, navela je Rachel Brindley, Senior Director, Channels u kompaniji Canalys.

„Uspeh kompanija koje se bave prodajom se sve više oslanja na raznovrsne partnerske ekosisteme. Schneider Electric je izgradio stabilne odnose sa svojim distributivnim partnerima, koji cene podršku naše kompanije i uvažavaju njenu predanost zajedničkom podsticanju budućeg rasta zahvaljujući posvećenosti stalnom unapređivanju programa i procesa.“

Izveštaj zasnovan na Matrici liderstva kanala prodaje procenjuje učinak distribucije širom sveta 24 kompanije koje se bave prodajom tehnoloških rešenja sa ostvarenom globalnom prodajom vrednom najmanje 12 milijardi dolara (preko 25 odsto ostvarene preko partnera) ili između 3 i 12 milijardi dolara (preko 50 odsto ostvarene preko partnera).

Pozicija kompanije u Matrici liderstva firme Canalys se zasniva na mišljenjima distributivnih partnera prikupljenim u prethodnih 12 meseci putem Uporedne analize kompanija koje se bave prodajom firme Canalys, skorašnjim rezultatima učinka i proceni žirija analitičara firme Canalys u pogledu njihovog distributivnog učinka i izgleda za naredni period.

O kompaniji Schneider Electric

Svrha kompanije Schneider Electric jeste da svojim uticajem osnaži svakoga da koristi raspoloživu energiju i resurse na najbolji mogući način i obezbedi razvoj i održivost za sve.

Ovaj koncept nazivamo „Life is On”.

Naša misija je da budemo vaš partner od poverenja u održivosti i efikasnosti.

Mi smo globalni tehnološki lider na polju energetike, eksperti u oblasti elektrifikacije, automatizacije i digitalizacije pametnih industrija, postojane infrastrukture, bezbednih data centara i intuitivnih domaćinstava.

Vođeni stručnošću koju posedujemo, obezbeđujemo integrisana end-to-end IoT industrijska rešenja podržana veštačkom inteligencijom. Ista primenjujemo na proizvode, automatizaciju, softverska rešenja i usluge, isporučujući digitalne blizance koji obezbeđuju profitabilan rast našim klijentima.

Mi smo kompanija kojoj su zaposleni na prvom mestu.

Zapošljavamo 150.000 stručnjaka i sarađujemo sa preko milion partnera iz više od 100 zemalja kako bismo bili na raspolaganju našim klijentima i zainteresovanim stranama.

Negujemo različitost i inkluziju u svim domenima, vođeni smislenom svrhom - održivom budućnosti za sve.

www.se.com

 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti