Roba je ponovo dostupna na zalihama – objavite i povećajte vašu prodaju!
.jpg)
Približavamo se centralnim zbivanjima najprometnije šoping sezone godine. Zamislite rastrzanog kupca koji traži savršen praznični poklon, zabrinut da će se vratiti praznih ruku.
Odjednom, na njegov telefon stiže obaveštenje o ponovnoj dostupnosti prethodno traženog proizvoda na zalihama. Ako ovako izgleda savršeni scenario za šoping i ušteđeno vreme za kupca – kako ga pretvoriti u stvarnost?
Obaveštenja o povratku na zalihe 101
Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti robe na zalihama ima cilj da blagovremeno obavesti kupca o stanju da je željeni artikal ponovo dostupan. Ovakvo jednostavno, korisno i efikasno rešenje ponovo čini relevantne proizvode aktuelnim za njihove kupce.
Studije kažu da ova obaveštenja imaju potencijal da nadoknade više od 50% propuštenih prilika za ostvarenu prodaju. I ne samo to - već pomažu u izgradnji boljih odnosa brendova i prodajnih platformi i mesta sa kupcima.
Ovo su neke od najvažnijih prednosti ovih rešenja:
• Obaveštenja podstiču kupce da ponovo potraže proizvode koji su im se već svideli, povećavajući angažovanje i učestalost klikova na sajt prodavca
• Personalizovana iskustva prilagođena prethodnom ponašanju ukazuju kupcima na to da su viđeni i shvaćeni od strane prodavca, podstičući lojalnost i ponovljenu kupovinu.
• Brzim premeštanjem zaliha sa ponovo dostupnih na prodate, brendovi mogu da pojednostave poslovanje, podstičući cikluse prodaje i smanjivati rizik od prelaska kupaca na konkurentske proizvode.
Pametna obaveštenja donose rezultate
Evo kako da osigurate da obaveštenja o ponovnom prisustvu robe na zalihama pružaju dodatnu vrednost vašem biznisu – ali i vašim kupcima:
1. Zabeležite artike za koje vlada velika potražnja
Počnite da pratite tendencije u stanju vaših zaliha. Identifikujte koji se proizvodi brzo rasprodaju i napravite listu artikala sa velikom potražnjom. Ovo nije samo pitanje nivoa zaliha, već se tiče i razumevanja šta vaši kupci vole i predviđanju njihovog sledećeg poteza.
2. Iskoristite podatke o vašim kupcima
Obaveštenja poslata pravoj ciljnoj javnosti u pravo vreme mogu utrostručiti verovatnoću prodaje.
Na primer, ona koja su zasnovana na istorijatu prethodne kupovine ili artiklima sa liste želja mogu povećati stope otvaranja vašeg prodajnog sajta i do 400%.
Ovim informacijama možete pristupiti pomoću CRM i CDP alata da biste pokrenuli personalizovana obaveštenja.
Brendovi na Viberu integrišu sistemske postavke i baze podataka kupaca sa poslovnim porukama kako bi poboljšali korisničko iskustvo i zabeležili ponovnu interakciju sa kupcima – uz procenat otvorenih poruka prodavaca koji često prelazi i 70%.
3. Podesite obaveštenja koja se aktiviraju
Automatizujte svoja obaveštenja kako bi stigla do kupaca u trenutku kada se njihovi željeni artikli ponovo nađu na zalihama.
4. Unapredite iskustvo pomoću bogatih medija
Dodajte bogate medije svojim obaveštenjima kako biste još bolje predstavili svoje proizvode.
Formati bogatog sadržaja uključujući slike ili video zapise - mogu dovesti do povećanja stope otvaranja prodajnih poruka za 25%.
Oni čine da vaše poruke budu upečatljive, pretvarajući ih iz „samo još jednog obaveštenja“ u uticajan poziv na kupovinu.
Na primer, brendovi na Viberu koriste slike i video zapise kako bi podržali obaveštenja o povratku robe na zalihe i podsetili kupce na proizvode koji su ih nekada zanimali.
Emodžiji takođe mogu učiniti obaveštenja privlačnijim, što rezultira poboljšanjem stope otvaranja poruka prodavaca za 20%.
5. Mudro iskoristite vaše vreme
Pametno korišćenje vremena je od najveće važnosti. Slanje obaveštenja tokom perioda povećane aktivnosti u vašoj industriji može dovesti do učestalijeg otvaranja poruka prodavaca i do 40%.
U načelu, rani večernji sati i vikendi najbolje funkcionišu za maloprodaju, vreme ručka i rano veče za kupovinu prehrambenih proizvoda ili restorane, a sredina jutra radnim danima za finansije.
Ključ je testirati, učiti i uskladiti vreme sa stvarnim navikama vaših kupaca, a ne samo donositi zaključke na bazi standardnih referentnih vrednosti.
6. Pojednostavite kupovinu
Uverite se da su podaci o kupcima – poput adresa i podataka o plaćanju - sačuvani kako bi kupci u stisci sa vremenom mogli brzo i bez napora da završe porudžbine.
7. Analizirajte i prilagodite se
Pratite metrike učinka kao što su stope otvaranja poruka i klikova. Koristite ove uvide da biste adekvatno podesili svoj pristup i održali tok obaveštenja zanimljivim i efikasnim tokom vremena.
Pretvorite obaveštenja u akciju
Obaveštenja o povratku robe na zalihe nisu samo znak ljubaznosti.
Kada se postave i iskoriste onako kako bi trebalo - uz blagovremeno poslate poruke, personalizovane detalje ponude i privlačne vizuelne elemente - ona vraćaju kupce i poboljšavaju njihovo šoping iskustvo tokom haotičnog perioda prazničnog šopinga, ona mogu postati odlučujući razlog za izbor brenda ili usluge – i iskazanu vernost vašeg klijenta i prilikom naredne kupovine.
O aplikaciji Rakuten Viber
Rakuten Viber je jedna od najpouzdanijih i najpreuzimanijih aplikacija na svetu.
Kreiramo smislene veze i pomažemo ljudima da se povežu na bezbedan način kako bi mogli da provode dragocene trenutke sa porodicom i prijateljima, razvijaju poslovne odnose ili se bave stvarima koje vole – i to sve na jednom mestu!
U ulozi super-aplikacije, Viber nudi usluge koje korisnicima olakšavaju svakodnevni život.
Rakuten Viber je deo Rakuten Group, Inc., globalnog tehnološkog lidera u oblastima e-trgovine, finansijskih tehnologija, digitalnog sadržaja i komunikacija.









