NTP Čačak objavio javni poziv za podršku startapima na međunarodnoj konferenciji Slush 2025

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Naučno tehnološki park Čačak objavio je Javni poziv za učešće startapa u programu podrške za predstavljanje na međunarodnoj startap konferenciji Slush 2025, koja će se održati u Helsinkiju, Finska, 19–20. novembra 2025. godine.

Cilj ovog javnog poziva je pružanje sveobuhvatne podrške (stručne i finansijske) startapima sa teritorije Republike Srbije koji imaju potencijal za rast i izlazak na globalno tržište. Program omogućava timovima da se predstave na jednom od vodećih svetskih događaja namenjen startapima, investitorima i inovacionim liderima, značajno uvećaju svoju vidljivost na tržištu i povežu se sa investitorima, partnerima i klijentima.

Poziv je namenjen registrovanim privrednim subjektima, ne starijim od 6 godina u trenutku prijave, u većinski privatnom i vlastištvu državljana Srbije, i startapima koji razvijaju inovativan proizvod, uslugu ili proces sa potencijalom za primenu na globalnom tržištu

Program je otvoren za startape u različitim fazama razvoja – od startapa sa validiranim minimalno održivim proizvodom (MVP) do onih koje su već započeli komercijalizaciju svog proizvoda, usluge ili procesa i imaju prve korisnike i prihode, nalaze se u fazi pripreme za širenje na nova tržišta.

Odabranim startapima će biti omogućena finansijska podrška - troškovi prevoza (avionske karte), ulaznice za učešće na Slush 2025, troškovi smeštaja za predstavnike startapa, kao i stručna podrška za učešće na konferenciji, uključujući mentorsku podršku za prezentovanje, pripremu za umrežavanje i nastup pred investitorima i partnerima, prema uslovima koje definiše organizator.

Svaki startap ima pravo da nominuje jednog predstavnika koji će putovati u Helsinki i aktivno učestvovati u aktivnostima konferencije Slush 2025. Izabrani predstavnik treba da bude osoba koja može verodostojno predstaviti startap, njegovu viziju i proizvod/uslugu/proces kao i uspostaviti relevantne poslovne kontakte.

Po završetku konferencije, startap je u obavezi da dostavi izveštaj o rezultatima učešća i potencijalnim poslovnim prilikama koje su proizašle iz istog.

Startapi će biti ocenjivani prema sledećim kriterijumima - inovativnost i tržišni potencijal proizvoda/usluge/procesa, kompetentnost i iskustvo tima, dosadašnji rezultati, strategija skaliranja i relevantnost učešća na Slush konferenciji za razvoj startapa.

Prednost će imati startapi koji su članovi NTP Čačak (minimum 4 odabrana startapa) i startapi iz inovacionog ekosistema Republike Srbije.

Zainteresovani startapi treba da popune prijavni formular.

Rok za podnošenje prijava je 2. jul 2025. godine u 12 sati.

Proces selekcije sprovode zaposleni NTP Čačak, koji će odabrati 12 startap kompanija koje će nakon toga prezentovati ispred stručne komisija, koja će na osnovu definisanih kriterijuma odabrati 7 startap kompanija koje će učestvovati na međunarodnoj konferenciji Slush 2025.

Za sve dodatne informacije, možete se obratiti putem imejla: javni.poziv@ntpcacak.rs

"Podrška učestvovanju startap kompanija na međunarodnoj konferenciji Slush 2025" realizuje se u organizaciji Naučno tehnološkog parka Čačak, uz podršku Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti