Innomotics dva puta pobeđuje na dodeli nagrada Nemački brend 2025.

Komentari: 0

Kompanija Innomotics, vodeći globalni dobavljač elektromotora i velikih pogonskih sistema, osvojila je dve nagrade na ovogodišnjoj dodeli nagrada za brendove u Berlinu.

Strategija brenda „Redefinisanje pouzdanog kretanja za bolje sutra“ pobedila je u kategorijama „Odlični brendovi – korporativni brend godine“ i „Odlični brendovi – industrija, mašine i inženjerstvo“.

Međunarodni žiri Nemačkog saveta za dizajn pohvalio je dosledno upravljanje brendom kompanije Innomotics i snažan vizuelni profil kompanije: „Innomotics je uspeo da stvori brend koji impresivno otelotvoruje njenu stručnost u tehnologiji pogona. Sa jasnim strateškim fokusom i doslednim naglaskom na održivost i digitalizaciju, razvio je korporativni identitet koji je i autentičan i uticajan. Kombinacija tradicionalnog inženjerskog zanatstva i moderne tehnologije ogleda se u svakom detalju. Ovaj brend pleni svojim harizmatičnim prisustvom i šalje snažan signal za budućnost industrije“.

Mihael Rajhle, izvršni direktor kompanije Innomotics: „Veoma smo uzbuđeni zbog ove dvostruke nagrade. Ona šalje snažnu poruku i našim kupcima i našim timovima širom sveta. Naše obećanje brenda se ne samo živi, već je i prepoznato. Žiri Nemačkog saveta za dizajn potvrđuje da smo sa Innomotics-om stvorili brend koji predstavlja pouzdanost, orijentaciju na budućnost i inovativnu snagu. To nas čini ponosnim i motiviše nas da nastavimo da idemo napred“.

Julija Ebenberger, izvršna potpredsednica za marketing i komunikacije: „Čast nam je što ove nagrade dodajemo nizu renomiranih međunarodnih nagrada koje smo dobili za naš rad na brendu od osnivanja Innomotics-a. Ove nagrade pokazuju da se naš smeo pristup stvaranju brenda sa snažnom prepoznatljivom vrednošću pokazao uspešnim – i da našom strategijom i dizajnom pogađamo pravu strunu“.

Nagrada za nemački brend jedna je od najšire priznatih marketinških nagrada u nemačkom govornom području.

U organizaciji Nemačkog saveta za dizajn – međunarodno aktivne fondacije koja promoviše dizajn i kompetencije brendova, osnovane 1953. godine na inicijativu nemačkog Bundestaga – izuzetne brendove svake godine nagrađuje nezavisni stručni žiri na osnovu kriterijuma kao što su kvalitet brenda, upravljanje brendom, dizajn i uticaj.

Pratite nas na LinkedIn-u: www.linkedin.com/company/innomotics

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti