ASCEND 2030: NELT GRUPA započinje novi petogodišnji strateški ciklus

Nelt Grupa je danas u Beogradu predstavila novu strategiju „Ascend 2030“, petogodišnji strateški okvir koji definiše ambiciozan razvojni plan kompanije.
Strategija predviđa ulaganja od preko 400 miliona evra u infrastrukturu, digitalnu transformaciju, jačanje organizacije i akvizicije proizvodnih i distributivnih kompanija na tržištima na kojima Grupa posluje.
Nakon uspešno realizovanog ciklusa „Accelerate 2025“, nova faza donosi fokus na dodatno osnaživanje organizacije, akvizicije, digitalizaciju poslovanja, uvođenje naprednih AI rešenja i snažnu ESG agendu.
Strategiju je, u hotelu Hilton u Beogradu, pred 250 menadžera Nelt Grupe, predstavio Izvršni Odbor Nelt Grupe, uključujući potpredsednike kompanije za tržišta Srbije, Adria regiona, Afrike i Neltovih brendova, kao i izvršnih direktora finansija, ljudskih resursa, informacionih tehnologija i strategije i transformacija.
„Prethodni strateški ciklus bio je veoma uspešan za nas. Na temelju tog uspeha, „Ascend (Uspon) 2030“ trasira narednu fazu našeg razvoja. Kroz investicioni plan od 400 miliona evra u narednih pet godina imamo ambiciju da dodatno ojačamo našu lidersku poziciju u distribuciji, proširimo portfolio naših brendova i povećamo kapacitet logističkih usluga“, naglasio je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, koji na ovoj poziciji obeležava godinu dana mandata.
ASCEND 2030 - NARATIV
„Ascend 2030“ je novo poglavlje u poslovanju Nelt Grupe i simbolizuje ambiciju kompanije da se uzdigne na još viši nivo efikasnog, odgovornog i održivog poslovanja.
Iz ubrzanja, koje je Nelt Grupu fokusiralo na transformaciju, širenje, i rast prihoda, uspon simbolizuje sledeću fazu koja zahteva jačanje organizacije i podizanje kompetenci, procesa i tehnologija.
CILJEVI I PREDUSLOVI „ASCEND 2030“ STRATEGIJE
Ciljevi „Ascend 2030“ strategije su održivi i ubrzani rast prihoda Nelt Grupe na više od 2 milijarde EUR kroz investicije, akvizicije, nova partnerstva i brend inovacije.
Kako bi ciljevi bili ostvareni, nova strategija se fokusira na preduslove za uspeh, a to su: građenje razvojnog mindseta, simplifikacija i standardizacija procesa, građenje ključnih kompetenci, automatizacija logističkih operacija, implementacija SAP 4 Hana ERP sistema, digitalizacija, i razvoj ljudi i talenata.