Agentic AI preuzima korisničku podršku: 68% interakcija do 2028. godine

Komentari: 0
Fotografija od: iStock

Prema najnovijem istraživanju kompanije Cisco, očekuje se da će agentic veštačka inteligencija (AI) do 2028. godine obavljati 68% svih interakcija u korisničkoj podršci i tehničkim servisima.

Ova tehnologija omogućava automatizaciju složenih zadataka, pružajući personalizovane i proaktivne usluge korisnicima.

Studija, koja je obuhvatila 7.950 poslovnih i tehničkih lidera iz 30 zemalja, pokazuje da 93% ispitanika veruje da će agentic AI poboljšati korisničko iskustvo, dok 89% naglašava važnost kombinovanja AI efikasnosti sa ljudskim kontaktom.
Očekuje se da će ova tehnologija transformisati način na koji kompanije pružaju podršku, čineći je efikasnijom i prilagođenijom potrebama korisnika.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti