Rakuten Viber predstavlja interaktivni Karusel i Liste poruka za efikasniju poslovnu komunikaciju

Komentari: 0

Rakuten Viber proširuje svoju ponudu naprednih opcija za razmenu poruka u poslovne svrhe, predstavljajući dva nova interaktivna rešenja:Karusel (pokretnu traku) i Liste poruka. Ovi dodaci pomažu brendovima da komunikaciju učine bržom, efikasnijom i još automatizovanijom, omogućavajući jedinstveno korisničko iskustvo unutar aplikacije Viber.

Karusel poruke omogućavaju kompanijama iz različitih sektora da u okviru jedne poruke prikažu do pet listajućih kartica.

Svaka kartica može sadržati vizual, tekst, emodžije i do dva interaktivna call-to-action dugmeta, koja korisnika direktno povezuju sa veb-sajtom ili onlajn prodavnicom.

Ovakve poruke omogućavaju brendovima da dele grupne promocije, preporuke proizvoda, vremenski ograničene ponude, novitete u asortimanu i još mnogo toga – dok korisnici mogu lako pregledati i izabrati ono što ih najviše interesuje.

Ključne prednosti Karusel poruka:

• Poboljšano korisničko iskustvo kroz pregledan, listajući format sadržaja

• Više klikova do željene destinacije uz atraktivan i bogat medijski sadržaj

• Povećana prodaja putem direktnih linkova koji olakšavaju brzu kupovinu

Liste poruka nude korisnicima do pet unapred definisanih odgovora na koje mogu da kliknu – što ih čini idealnim za aktivnosti poput potvrda rezervacija, zakazivanja isporuka ili prikupljanja povratnih informacija.

Kada korisnik izabere jednu od ponuđenih opcija, ona se automatski prosleđuje kao poruka – što omogućava biznisima da brzo i automatski odgovore.

Ključne prednosti Lista poruka:

• Podsticanje konverzacije kroz brze i usmerene odgovore

• Povećanje interakcije putem jasnih i jednostavnih izbora

• Ušteda vremena zahvaljujući automatizaciji ponavljajućih zadataka putem gotovih opcija

Ova dva nova rešenja dopunjuju postojeći izbor Viberovih bogatih poslovnih poruka, omogućavajući brendovima da kreiraju personalizovanu jedan-na-jedan komunikaciju sa svojim kupcima i klijentima.

„Naša misija je da budemo prepoznati kao super-aplikacija, podjednako korisna za korisnike i biznise“, naglašava Kristina Konstandače, direktorka sektora za prihode u kompaniji Rakuten Viber.

„Kako bismo odgovorili na sve veće potrebe obe grupe, stalno razvijamo i unapređujemo našu ponudu. Karusel i Liste poruka osmišljeni su da ispune očekivanja korisnika za bržim, interaktivnijim i automatizovanim digitalnim iskustvom, što može značajno doprineti rastu prodaje i prihoda za biznise.“

Karusel i Liste poruka trenutno su dostupni partnerima koji žele da ih među prvima primene, dok će svim ostalim poslovnim korisnicima širom sveta biti dostupni u narednim nedeljama.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti