Odabir prave trake za pakovanje može da podrži Vaše ciljeve u postizanju održivosti

Komentari: 0

Kada zaposleni u sektorima proizvodnje industrijske ambalaže i robe široke potrošnje razmišljaju o načinima na koje mogu doprineti održivosti, moguće je da održivija lepljiva traka nije prva stvar koja im padne na pamet.

Međutim, s porastom održivog tržišta i potražnje, raste i broj industrijskih grana i proizvođača koji se odlučuju za rešenja koja povećavaju održivost.

Kako izveštava društvo Fortune Business Insights, predviđeno je da će veličina globalnog tržišta zelene tehnologije i održivog tržišta porasti za više od 20% u periodu između 2022. i 2029. godine.

Lepljive trake koje doprinose održivosti pružaju priliku distributerima da udovolje zahtevima svojih kupaca i mogu biti ključni igrač koji će industrijskim kranjim kupcima pomoći da ostvare svoje ciljeve u postizanju održivosti. Prelazak na održivije trake ne predstavlja samo rešenje za poboljšanje održivosti, već može vidljivo da utiče i na neto dobit. Mi u kompaniji tesa smo razvili niz rešenja s održivim sadržajem u oblasti pakovanja i ambalaže kako bi ispunili zahteve kupaca.

Ipak, postoji nekoliko stavki koje bi distributeri i industrijski krajnji kupci trebali da razmotre pri odabiru održivijih lepljivih traka za pakovanje. U nastavku predstavljamo neke od njih.

Posvećenost održivosti

Mnogi industrijski krajnji kupci imaju ciljeve održivosti – među njima je i kompanija tesa – kako bi istovremeno ispunili zahteve kupaca za većom održivošću i postigli održivi razvoj.

Mi u kompaniji tesa želimo da omogućimo kupcima da ostvare svoje ciljeve u postizanju održivosti tako što nudimo proizvode koji doprinose održivosti njihovih procesa i primena (pogledajte naš izveštaj o održivosti).

Podržavamo put ka održivosti s jasnim ciljevima.

Zauzimamo holistički i naučni pristup. Kompanija tesa ima više od pet stotina zaposlenih naučnika, inženjera i radnika u sektoru razvoja proizvoda širom sveta koji rade na inovativnim proizvodima i procesima.

Imamo dva glavna cilja održivosti za 2030. godinu.

Prvi je da 70% materijala u našim proizvodima i ambalaži bude napravljeno od recikliranih ili obnovljivih materijala.

Drugi je da smanjimo upotrebu izvorne fosilne plastike za 50%. Kada je u pitanju naša ambalaža, to želimo da postignemo do 2025. godine.

Cilj nam je da do 2030. godine emisije indirektnog lanca nabavke (Scope 3) budu manje za barem 20% u odnosu na 2018. godinu.

Naš put ka postizanju veće održivosti i naša dosadašnja postignuća možete pogledati ovde, na našoj veb stranici.

Povećavanje održivosti u lancu nabavke

Kako bi ostvarili svoje ciljeve u postizanju održivosti, distributeri i krajnji korisnici žele da se uvere da se održivija rešenja koriste u celom lancu nabavke.

Odabir proizvođača lepljive trake s visokim standardima održivosti kupcima pruža važnu transparentnost i poverenje u to da se standardi održivosti poštuju pri svakom koraku – od sirovina do gotovih proizvoda.

Veća održivost i pouzdan učinak za pravu cenu

Lepljive trake mogu izgledati kao mala stavka kada je u pitanju poboljšanje održivosti Vaših rešenja za pakovanje.

Međutim, svaki korak nas može približiti održivijoj budućnosti, pa zašto ne biste izabrali održivije rešenje kada za to postoji mogućnost?

To ima smisla.

Podržane raznim sertifikatima i brzim i pouzdanim procesom poručivanja i isporuke, održivije lepljive trake se mogu odmah koristiti kao pouzdana alternativa konvencionalnim trakama za pakovanje i istovremeno doprineti celokupnom poslovnom učinku.

Partnerstvo za održivi napredak

Posvećenost održivosti jedan je od ključnih elemenata kompanije tesa već dugi niz godina. Shvatamo da je postizanje višeg nivoa održivosti važan cilj mnogim našim kupcima – kao i nama.

Zajedno koračamo ovim putem i podržavamo ih inovatnim rešenjima za lepljiva sredstva.

tesa tape Kft .
Hillside Offices
Alkotás út 55-61
H-1123 Budapest
Hungary
Dušan Jandrić
Phone: +381 63 657 676
Fax: +381 21 897 677
E-Mail: dusan.jandric@tesa.com
Internet: www.tesa.com

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti