#LikeABosch: IoT zvezda ponovo je tu da zagreje atmosferu!

Komentari: 0
Fotografija od: Bosch

 „Heat smart #LikeABosch“ označava povratak IoT zvezde kompanije Bosch na scenu
 IFA 2019: početak sezone sa pametnim i umreženim sistemom grejanja EasyControl
 Još važnih informacija iz kompanije Bosch na IFA 2019: Pametan regulator za veći životni komfort

Pametno grejanje #LikeABosch. To je ratni poklič uz koji se Šon, brkata zvezda uspešne IoT kampanje kompanije Bosch, vraća na scenu. Baš na vreme za početak grejne sezone u mnogim delovima sveta, dobavljač tehnologije i usluga predstavlja video sa najnovijim Šonovim trijumfom na sajmu potrošačke elektronike IFA u Berlinu.

U videu je prikazana IoT zvezda koja repuje i koja se vraća kući sa puta, fino zagrejana zahvaljujući umreženim rešenjima kompanije Bosch. U svom poznatom hip-hop muzičkom stilu u videu Šon pomoću pametnog regulatora za grejanje EasyControl bez ikakvog napora podešava temperaturu u različitim prostorijama putem aplikacije na svom pametnom telefonu – i sve to pre nego što uopšte uđe u kuću.

Bosch na IFA 2019: Pametan regulator za veći životni komfort

Umrežena tehnologija je posebna zato što koristi detekciju prisustva da automatski zagreva kuću čim se njen vlasnik nađe u blizini. Pametni regulator EasyControl u kombinaciji sa aplikacijom nudi i pametno regulisanje temperature pojedinačnih prostorija i olakšava prilagođavanje grejanja iz bilo kog dela sveta.

Pored sistema EasyControl, Bosch će na ovogodišnjem sajmu IFA predstaviti brojna druga umrežena rešenja za domove. Neka od njih su alarm za dim sledeće generacije Twinguard, kojim se sada može upravljati pomoću aplikacije Bosch Smart Home.

Ukoliko se alarm uključi odmah se šalje poruka na pametni telefon. Osim toga, kompanija Bosch će predstaviti inovacije kojima se izbegava bacanje hrane i omogućava optimizovan stil života. One se kreću od pomoćnika u kuhinji opremljenih veštačkom inteligencijom do pametnih mašina za pranje i sušenje veša kojima se lako upravlja, kao i prvih filtera za polen za aspiratore kompanije Bosch.

Viralni uspeh interneta stvari prati stvarni uspeh na tržištu

Kao vodeća kompanija u oblasti interneta stvari, Bosch želi da nastavi kampanju #LikeABosch kako bi iskoristila njen dosadašnji uspeh: prvi video objavljen januara 2019. godine već je pregledan više od 40 miliona puta na internetu, što ga svrstava u deset najefektnijih reklamnih spotova na internetu („virala“) u 2019. godini.

Bosch konstantno proširuje svoju poziciju vodeće kompanije u oblasti interneta stvari: tokom 2017. godine kompanija je prodala 38 miliona proizvoda sa mogućnošću umrežavanja.

Danas je 20 odsto od ukupno oko 27.000 programera zaposlenih u ovoj kompaniji usredsređeno isključivo na internet stvari. Bosch očekuje da globalno tržište interneta stvari raste za po 35% godišnje i postigne godišnji obim od 250 milijardi američkih dolara do 2020. godine.

Takvi izgledi podstakli su kompaniju da ostvaruje ambiciozne ciljeve, te ona sada teži da do tada ostvari mogućnost povezivanja na internet u svim svojim elektronskim uređajima. Osim toga, usluge koje se zasnivaju na podacima biće ponuđene za svaki uređaj, a u tome će veštačka inteligencija odigrati glavnu ulogu.

Dodatne informacije možete naći u kampanji #LikeABosch na iot.bosch.com.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti