Kako marketing može pomoći vašem biznisu za vreme izolacije?

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

U situaciji koja nas je sve, možemo slobodno reći, zadesila, postajemo svesni činjenice da je osim zdravlja, važna još jedna stvar – opstanak i finansijska sigurnost. Virus korona za sobom je ostavio zatvorena vrata mnogih manjih biznisa.

Poslodavci nemaju od čega da plate svoje radnike, radnici po preporuci stručnjaka medicine sede izolovani kod kuće poštujući sve propise i tako se vrtimo u krug.

Zdravlje svih je na prvom mestu bez premca, međutim važno je iz novonastale situacije izvući maksimum i potruditi da se održi određeni nivo poslovanja. Samo u toj situaciji moći će da se nastavi sa radom kada cela ova situacija prođe i kada svi budemo bezbedni.

Digitalni marketing u doba virusa korona

Ukoliko već niste, pravi je trenutak da se upoznate sa njegovim visočanstvom koga zovemo digitalni marketing. Sve njegove pogodnosti sada isplivavaju na površinu i pokazuju svoju upotrebnu vrednost. Dakle, na koji način u ovom kriznom vremenu, tokom izolacije, možemo da pospešimo prodaju svog proizvoda ili usluge?

Svi potencijalni ili trenutni kupci vaših proizvoda i usluga odavno se nalaze na internetu. On je dostupan svima, pa, osim mlađih generacija, vrlo vešto ga mogu koristiti i oni stariji. Danas svi imaju mobilne telefone, što znači da ukoliko se i vi nalazite na internetu, lako će vam se putevi ukrstiti. Digitalni marketing najpre započinje istraživanjem online tržišta, odnosno snage i brojnosti vaše konkurencije. Nakon toga, određuju se tehnike digitalnog marketinga koje bi mogle da daju najbolje rezultate. 

Izrada internet prodavnice

Možda je ovo idealno vreme za shvatanje važnosti web odnosno internet prodavnice. Kako vaši proizvodi ili usluge ne bi propali tokom izolacije i kako biste i sada unapredili svoje poslovanje, izrada web shopa je pravo rešenje! Jasno je – za pokretanje internet prodavnice potrebno je izdvojiti određenu količinu novca.

Međutim kada se sve sabere i oduzme, ta cena je znatno niža od cene zakupa lokala koji biste plaćali, njegovog opremanja, kao i plata koje biste obezbeđivali zaposlenima. Izrada internet prodavnice omogućava vam da budete dostupni svojim korisnicima uvek i svuda.

Više ne moraju prelaziti pola grada i dolaziti na tačnu adresu kako bi nešto kupili, već sve mogu obaviti preko mobilnog telefona i biće im isporučeno na kućnu adresu. Radno vreme od 24h dnevno znatno povećava vaš promet, a samim tim pružate kvalitetniju uslugu svojim kupcima ili korisnicima. 

U vreme virusa korona, kada su ljudi u izolaciji, jedini način kupovine predstavlja online kupovina. Zašto je ne biste iskoristili? Pravo je vreme da se upoznate sa svim benefitima online poslovanja i unapredite svoj biznis pružajući svojim kupcima još jednu mogućnost. Izrada web shopa upravo vam to i omogućava. 

Koristite društvene mreže

Godinama unazad društvene mreže predstavljaju odličan vid promocije malih, srednjih i velikih biznisa. Primarna svrha bila im je zabava, međutim vremenom su pretvorene u snažne zajednice ideja, predloga i kritika. Izrada web shopa, kao što smo napomenuli, veoma je važna, jer ste tako svojim korisnicima na raspolaganju 24h dnevno, dok ujedno štedite novac. Osim toga, promocija na društvenim mrežama gotovo je neizbežna. 

Facebook je dugo godina imao primat i bio na čelu, međutim u poslednje vreme Instagram preuzima tu ulogu. Prisutnošću na društvenim mrežama dajete svom biznisu novi potencijal. One vam pružaju mogućnost komunikacije sa svojim klijentima. Ljudi vole da ostavljaju komentare i postavljaju pitanja. Komunicirajući sa njima pokazujete im da poštujete vreme koje su izdvojili posetivši vaš profil ili stranicu. 

Content marketing ideje

Ukoliko već imate neku od društvenih mreža ili im se tek priključujete, sigurno se pitate kakav je sadržaj najbolje deliti sa pratiocima, odnosno o čemu pisati. Za početak, treba da plasirate važan sadržaj na zanimljiv način.

Jasno je da kada smo zatvoreni u kući nemamo mnogo mogućnosti za eksperimentisanje sa fotografijama, međutim upravo sada dolazi do izražaja važna stvar kada su društvene mreže u pitanju, a to je prirodnost.

Budite ono što jeste, pišite o tome zašto je vaš proizvod ili usluga koristan u ovo krizno vreme. 

Zatim, iskoristite ovaj period da svojim kupcima predstavite ljude koji stoje iza brenda. Uvek je zanimljivo videti osnivače i zaposlene, a isto tako i čuti njihove priče. I naravno, imajte kontinuitet.

Bar sada imate vremena, oglasite se tri do četiri puta nedeljno, iskoristite društvene mreže kao marketinški alat za upoznavanje ljudi sa vašim brendom.

Dakle, interakciju sa ciljnom grupom možete dobiti na više načina, a izrada internet prodavnice može biti pravi korak. Iskoristite tokom izolacije sve pogodnosti koje pruža digitalni marketing i na taj način osigurajte svoj opstanak na tržištu. 

Po okončanju vanrednog stanja treba se vratiti i marketinškim platformama, kao što su časopisi, koji prate stručnu javnost, koji su koncipirani da se šalju direktno čitaocu, potencijalnom klijentu.

Vratiti se štampanim izdanjima koji se bave industrijom, gde poslovno možete na jedan kvalitetan način komunicirati sa postojećim i potencijalnim poslovnim partnerima, časopisima koji su odgovor industrijskog sektora za modernim i aktuelnim izvorom informacija. 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti