Kako da prikupite i prikažete iskustva i recenzije kupaca kako biste ojačali svoj onlajn biznis?

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Recenzije i iskustva kupaca predstavljaju lične priče zadovoljnih kupaca koji dele svoja pozitivna iskustva sa vašim proizvodom ili uslugom. Ova iskustva mogu biti prikazana u različitim oblicima, uključujući pisane recenzije, video preporuke i pominjanja na društvenim mrežama.

Iskustvo kupca jeste autentična povratna informacija koja služi kao ubedljiv dokaz u koji druge potencijalne mušterije mogu imati poverenja. Pošto prikazuje stvarno iskustvo stvarne osobe, pomaže u izgradnji kredibiliteta i poverenja. Omogućava potencijalnim kupcima da vide prednosti vaših ponuda kroz tuđe oči, što im olakšava donošenje odluke o kupovini. Dakle, u suštini, iskustva kupaca deluju kao ubeđivački alati koji mogu značajno uticati na odluke o kupovini, piše popwebdesign.net.

Korisničke recenzije u pisanom obliku

Pisane recenzije su možda najčešće, i pružaju detaljne povratne informacije koje potencijalni kupci mogu brzo pregledati i proceniti. Ove recenzije se obično nalaze na stranicama proizvoda, društvenim mrežama i sajtovima za recenzije trećih strana.

Omogućavaju kupcima da podele svoja iskustva sopstvenim rečima, ističući specifične karakteristike i njima korisne benefite. Autentičnost i detalji u pisanim recenzijama mogu izgraditi poverenje i uticati na odluke o kupovini.

Na primer, iskrena iskustva spominju specifičnosti proizvoda ili usluge koje može znati samo neko ko ih je zaista koristio. Pored toga, kompanije mogu odgovarati na ove recenzije, pokazujući tako da cene povratne informacije kupaca i da im je stalo do kontinuiranog unapređivanja.

Direktni citati kupaca

Ove recenzije su sažete i direktne - hvataju povratne informacije kupaca u njihovom sirovom obliku. Potrošači vole da čitaju doslovne citate, jer prikazuju iskrene osećaje, misli i reči kupaca o nekom proizvodu ili usluzi.

Kompanije mogu uključiti ove citate u različite marketinške materijale, kao što su veb sajtovi, brošure i objave na društvenim mrežama.

Zbog svoje sažetosti, direktni citati su laki za čitanje, te mogu brzo i lako da prenesu snažnu poruku. Štaviše, strateško postavljanje ovih citata pored opisa proizvoda ili unutar promotivnih grafika može privući pažnju i doprineti autentičnosti.

Video recenzije

Ove sveobuhvatne recenzije ostavljaju lični pečat kakav pisane recenzije jednostavno ne mogu da dostignu. Kada potrošači vide stvarnu osobu kako strastveno govori o svom pozitivnom iskustvu, to prosto budi jaču emociju.

Vizuelne i auditivne komponente doprinose tome da video recenzije ostanu više urezane u umu gledalaca, često podstičući i veće stope angažovanja. One takođe pružaju osećaj transparentnosti, jer gledaoci mogu videti iskrene reakcije i izraze lica stvarnih kupaca.

Možete ih deliti na više platformi, uključujući vaš sajt, YouTube i društvene mreže. Dodatni savet je da poboljšate video recenzije uključivanjem zanimljivih pozadinskih priča ili demonstracijom proizvoda ili usluge u upotrebi, čime se dodatno potvrđuje njihova verodostojnost.

Recenzije na društvenim mrežama

Pominjanja na društvenim mrežama oslanjaju se na društveni dokaz u realnom vremenu. Kada kupci objavljuju o svojim iskustvima na platformama kao što su Instagram, Twitter ili Facebook, oni dosežu svoju mrežu prijatelja i pratilaca, povećavajući domet vašeg brenda.

Ove recenzije su spontane, što znači da ih potrošači obično doživljavaju kao vrlo pouzdane jer dolaze sa ličnih naloga pojedinaca. Podstaknite kupce da označe vašu kompaniju u svojim objavama ili da koriste specifične hashtagove kako biste kreirali stalni tok organskih recenzija i povećali svoj kredibilitet i vidljivost.

I vi možete vršiti interakciju sa ovim objavama putem lajkovanja, komentarisanja ili deljenja, pokazujući zahvalnost za podršku kupaca i pomažući u izgradnji lojalne zajednice vašeg brenda.

Iskustva pre i posle

Primeri iz stvarnog života koji pokazuju stanje pre i posle nekog proizvoda, veoma živo i opipljivo ilustruju njegov uticaj. Ove recenzije prikazuju putovanje kupaca, demonstrirajući izazove sa kojima su se suočavali pre upotrebe proizvoda i pozitivne promene koje su usledile nakon toga.

Ovaj format najbolje funkcioniše za industrije kao što su fitnes, nega kože, renoviranje enterijera i softverska rešenja. Pruža vizualne dokaze putem fotografija ili detaljnih narativa, omogućavajući ovim recenzijama da snažno istaknu efikasnost vašeg proizvoda.

Saradnje sa influenserima

Razmislite i o saradnji sa influenserima, jer oni mogu proširiti domet i uticaj vašeg brenda. Potražite relevantne influensere koji su stekli poverenje i kredibilitet kod svojih pratilaca kako bi pružili snažne preporuke.

Kada influenser deli svoje pozitivno iskustvo sa vašim proizvodom ili uslugom, to dopire do šire publike i nosi težinu njihovog ugleda.

Ovakvu recenziju možete uključiti u blog postove, objave na društvenim mrežama ili video recenzije.

Kako da zatražite recenzije?

Pokažite svojim kupcima da ih poštujete i poznajete tako što ćete im se obratiti po imenu. Umesto da pretpostavljate i nagađate prirodu njihovog iskustva, prilagodite svoje obraćanje prepoznavanjem njihovih prethodnih interakcija ili kupovina, izražavanjem zahvalnosti za njihovu lojalnost i naglašavanjem vrednosti njihovog mišljenja.

Potrudite se da tražite povratne informacije dok je iskustvo kupca sa vašim brendom još uvek sveže u njihovom sećanju. Kontaktirajte ih ubrzo nakon kupovine artikla ili nakon što su postigli pozitivne rezultate koristeći vaš proizvod ili uslugu.

Obezbedite više kanala za slanje recenzija kako biste zadovoljili različite preferencije kupaca. Što jednostavnijim načinite proces ostavljanja recenzije, veća je verovatnoća da ćete je i dobiti.

Nakon interakcije sa vašim proizvodom ili uslugom, pošaljite klijentima anketu u kojoj postavljate konkretna pitanja o njihovom iskustvu i zadovoljstvu.

Ponudite popuste na buduće kupovine, besplatne proizvode ili ekskluzivan pristup novim funkcijama ili sadržajima kao znak zahvalnosti za njihove povratne informacije, bez ugrožavanja integriteta recenzija.

U redu je da se ponovo javite kupcima koji još nisu odgovorili na vaš inicijalni zahtev za recenzijom, sve dok to činite strateški i sa poštovanjem. Trebalo bi sačekati razuman vremenski period pre nego što se ponovo javite kako biste izbegli da budete doživljeni kao nametljivi ili nestrpljivi.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti