Google AI vam pomaže da kupite pravu odeću

Google uvodi generativniju veštačku inteligenciju u svoje iskustvo kupovine na mreži u Pretrazi.
Predstojeća funkcija za AI Mode generisaće slike odeće i ideje za dekor na osnovu opisa korisnika, kako bi pomogla ljudima da pronađu vizuelno slične proizvode.
Takođe, pokreće se novi alat koji ljudima omogućava da virtuelno isprobaju odeću.
Nova funkcija kupovine AI Mode biće pokrenuta ove jeseni u SAD. Dizajnirana je da pruži vizuelnu pomoć koja može bolje da vodi koje vrste proizvoda treba preporučiti, u poređenju sa pukim korišćenjem opisa pretrage.
Ako korisnici traže „zelenu lepršavu haljinu za baštensku zabavu“, na primer, AI Mode će generisati slike lažnih haljina u različitim stilovima koji omogućavaju korisnicima da pronađu najbližu podudarnost sa haljinom koju su zamišljali.
Google će zatim korisnicima prikazati stvarne oglase za vizuelno slične haljine u onlajn prodavnicama.
Ovo deluje kao bolji način da se veštačka inteligencija koristi kao alat za inspiraciju za kupovinu nego pregledavanje veštačkih inteligencija slika hostovanih na platformama za mudbord poput Pinteresta, koje ne povezuju korisnike sa ekvivalentom u stvarnom svetu koji zapravo mogu da kupe.
Početne slike koje će Google AI režim generisati su i dalje lažne, što može izazvati razočaranje kod korisnika koji ne mogu da pronađu tačno podudaranje za AI predloge odeće i dekora u koje su se zaljubili.
Za nešto što je zapravo dostupno danas, Google u SAD pokreće alat za virtuelno isprobavanje koji omogućava kupcima da vide kako odeća izgleda na sebi tako što će otpremiti fotografiju.
Nakon što je prethodno predstavljena kao ograničeni eksperiment u Search Labs-ima, ova funkcija se sada pokreće u Search-u, Google Shopping-u i rezultatima proizvoda na Google Images-u.
Korisnici mogu pristupiti funkciji dodirom na bilo koji rezultat pretrage proizvoda odeće u Search-u, Shopping-u ili Images-u, odabirom ikone „isprobaj“ i otpremanjem fotografije tela u punoj veličini.
Google-ova AI će zatim pokazati korisniku kako bi mogao da izgleda noseći odeću koju je izabrao, pružajući korisnicima personalizovanije iskustvo nego gledanje te odeće modelirane po uzoru na nekog drugog.
Izvor: PC Press