BAU 2019

Komentari: 0

Nemačko-srpska privredna komora, kao zvanični zastupnik Minhenskog sajma (Messe München), organizovala je polovinom oktobra u Beogradu predstavljanje manifestacije, kao najavu za predstojeći vodeći svetski sajam arhitekture, materijala i sistema (BAU).

Media centar je i ovoga puta imao priliku da ugosti veliki broj nas novinara. Svi naši čitaoci iz ove sfere industrije znaju o čemu je reč, dok je za vas koji još uvek niste bili u prilici da učestvujete ili posetite ovu manifesteciju, sada odlična prilika.

Na održanoj konferenciji, od gospođe Katharine Fritsch (predstavnice Messe München GmbH) i gospodina Vlastimira Stojanovića (koordinatora Minhenskog sajma za Srbiju i Crnu Goru) svi prisutni su dobili ekskluzivne informacije, koje se odnose na predstojeći sajam.

Na konferenciji gospođa Fritsch je, takođe, najavila termin održavanja sajma - od 14. do 19. januara 2019. godine, kao i da će se sajam proširiti na čak 19 hala, što znači da su prethodno najavljivane 2 hale (C5 I C6) gotove sa izgradnjom i spremne za svečano otvaranje.

Ovo će smanjiti broj kompanija koje su do sada bile na listi čekanja za učešće, tako da je sada na raspolaganju svim izlagačima, izlagački prostor od oko 200 000m2. Trend rasta posete sajma iz godine u godinu je sve veći tako da se predviđa učešće više od 2 200 izlagača (od toga verovatno 40% internacionalnih učesnika). Naravno, pored zavidnog broja izlagača, očekuje se i od 255 000 do 260 000 stručnih posetilaca.

Kada govorimo o sadržaju sajma i njegovoj organizaciji, u tom smislu, kao i uvek biće organizovani forumi ali i posebne izložbe i jubilarna ’’Duga noć arhitekture’’. U hali C2, biće održan Forum pod nazivom ’’Arhitekta u susretu sa budućnošću’’ dok će u hali A4 biti Forum ’’Susret arhitekte sa industrijom’’ kao i ’’Arhitekta i istraživanje’’.

Kao što je prethodno najavljeno, u periodu održavanja sajma, biće organizovan mali jubiliej pod nazivom ’’Duga noć arhitekture’’ gde će posetioci moći organizovano da posete od 50 do 60 zgrada i projekata.

Gospodin Vlastimir Stojanović iz Nemačko-srpske privredne komore, podsetio je sve prisutne na opšte poznatu činjenicu da su nemački sajmovi poznati širom sveta, da predstavljaju jedan od najvažnijih instrumenata internacionalne trgovine kao i da su, što je izlagačima možda i najvažnije, upravo mesto na kome se razmenjuju iskustva, uspostavljaju a kasnije i neguju kontakti koji su tom prilikom nastali.

Takođe, gospodin Vlastimir Stojanović je istakao i da je primetan stalan trend rasta broja posetilaca iz Srbije, ali nažalost, ne i izlagača.

Interesantna činjenica, koja se odnosi na pomenuti sajam, je i ta da zbog velikog interesovanja kineskih kompanija za organizovanjem ovakvog sajma, 2017. godine sajam BAU kupio je sajam Fenestration u Kini i integrisao druge segmente ali i promenio ime u FENESTRATION BAU China. Sajmovi se naizmenično organizuju u Pekingu i Šangaju.

Ukoliko ste i vi zainteresovani da nastupate kao izlagač na ovom sajmu, ono što je neophodno je svakako, da što ranije pošaljete vašu prijavu, s obzirom na to da je, kako smo informisani, lista čekanja veoma duga. 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti