Najavljeno osnivanje zajedničke digitalne platforme turističke ponude u okviru Otvorenog Balkana

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Srbija i Albanija će, zajedno sa Severnom Makedonijom, u okviru inicijative Otvoreni Balkan napraviti zajedničku digitalnu platformu turističke ponude, izjavila je ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Tatjana Matić posle sastanka sa ministarkom turizma i životne sredine Albanije Mirelom Kumbaro Furki.

Ministarke turizma su, takođe, najavile stvaranje zajedničkog regionalnog centra za rešavanje problema nedostatka radne snage u tom sektoru.

Matić je, na konferenciji za medije u Palati Srbija, ukazala na to da je ovo prvi operativni sastanak dveju ministarki nakon potpisivanja Memoranduma u saradnji u oblasti turizma u Ohridu, na kojem su dogovoreni konkretni koraci za narednu saradnju.

Ona je prenela da je sa koleginicom iz Albanije razgovarala o unapređenju saradnje i zajedničkom nastupu na trećim tržištima, a posebno kada je reč o turističkoj ponudi za Kinu i druge azijske zemlje.

Prema njenim rečima, Air Serbia planira krajem godine da uspostavi direktne letove za Kinu, pa bi zajednički nastup na tim tržištima značajno povećao broj dolaska stranih turista.

Matić i Kumbaro Furki su ocenile da je naročito u sektoru turizma i trgovine ključno regionalno povezivanje za postizanje uspeha.

Furki je prenela da je ove godine u prvih pet meseci u Albaniji zabeleženo povećanje od 55% dolaska turista iz celog sveta, kao i da je u prva četiri meseca bilo i turista iz Srbije.

Ona je napomenula da tek predstoji špic sezone i izrazila očekivanje da će ti rezultati biti još bolji, preneo je sajt Vlade Srbije.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti