LinkedIn korisnicima donosi nove klijente i šansu da uvećaju profit preduzeća

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Poslovanje u uslovima pandemije uticalo je i na pronalaženje novih načina prodaje. Poznavanje načina kako LinkedIn funkcioniše može korisnicima ove poslovne platforme doneti nove klijente i šansu da uvećaju profit preduzeća. Patrik Kolins, međunarodni ekspert za LinkedIn, objašnjava da je ova platforma na prvom mestu namenjena za kontaktiranje sa poslovnim partnerima iz čitavog sveta i pronalaženju novih klijenata.

„LinkedIn.com je, u suštini, besplatan softver i ako se koristi pravilno, može da postane i vaš najbolji kanal do novih klijenata“, poručuje Kolins.

U Srbiji je LinkedIn nedovoljno korišćena platforma koja, inače, u svetu okuplja preko 750 miliona ljudi i preduzeća. Verni korisnici tvrde da su 80 odsto klijenata stekli na toj platformi, sličnoj digitalnom CV-ju, na kojoj svaki pojedinac može da prikaže svoju stručnost i iskustvo. Kolins daje nekoliko osnovnih saveta preduzećima:

Kako srpske kompanije mogu bolje da iskoriste LinkedIn?

- Dodajte link ka vašem LinkedIn profilu na stranici portala kompanije tako da ljudi mogu lako da vas pronađu.

- Dodajte vašu LinkedIn URL adresu na vizit kartu, da bi ljudi mogli da saznaju više o vama.

- Tražite od svih vaših zaposlenih da naprave profil na LinkedInu, kako bi vaša kompanija imala veću vidljivost na mreži za međunarodne kupce.

Kako pridobiti pažnju potencijalnih klijenata?

Koristite sliku ili video snimak kada kreirate post. Time ćete učiniti vaš post mnogo privlačnijim – to može da bude fotografija vašeg proizvoda ili video snimak sa sajma na kojem ste bili.

Koristite hešteg da privučete više ljudi kao što je #organic (ako proizvodite organske proizvode) ili možda naziv onlajn sajma koji posećujete, na primer, #biofach2021.

Pokušajte da napravite razmak između redova kada pišete. Tako je ljudima prijatnije da čitaju i da razumeju.

Uvek naglasite poziv na akciju o onome što želite da ljudi urade. Na primer: Odgovorite na poruku / Kliknite na link / Pogledajte video, itd.

Potraga za klijentima

Na LinkedInu imate opciju da pretražujete ljude i kompanije i napravite filter:

- po zemlji koju imate kao ciljnu (npr. SAD, Nemačka, Poljska,...)

- po poziciji lica sa kojima želite da razgovarate (npr. vlasnik, šef prodaje, šef logistike,...)

- po grani privrede za konkretnu kompaniju (npr. poljoprivreda, marketing, hardver,...)

- po drugim ključnim rečima tako da vaše pretrage budu vrlo konkretne.

„Kada unesete rezultate vaše pretrage, pronaći ćete hiljade potencijalnih klijenata sa kojima ćete moći da razgovarate. Sledeći korak je da pošaljete poruku za povezivanje koja ima ispod 275 karaktera i daje vam šansu da se predstavite“.

Inače, podaci pokazuju da milion korisnika LinkedIna čine poslovni ljudi na najuticajnijim funkcijama na planeti, a oko 30 miliona kompanija nalazi se na ovoj platformi.

Eksperti smatraju da je LinkedIn marketinški kanal „broj 1“ za B2B koji 94 odsto kompanija koristi za distribuciju sadržaja. Procenjuje se da svake nedelje u Feed-u LinkedIna ima 9 milijardi prikaza sadržaja.

 

Izvor: PKS

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti