Air Serbia planira uskoro da odluči da li će uspostaviti sopstveni MRO sistem

Srpski nacionalni avio-prevoznik Air Serbia (Er Srbija) planira uskoro da odluči da li će uspostaviti sopstveni MRO sistem, jer avioprevoznik očekuje da će 2026. dostići flotu od 32 aviona.
MRO je hangar za održavanje aviona (MRO - maintenance, reparations and operations).
- Ove godine imamo veliki fokus na projekat MRO - rekao je za Aviation Week Network izvršni direktor Er Srbije Jirži Marek. - Koncentrisani smo na to da idemo dalje u tom pravcu. Najverovatnije ćemo u naredna tri meseca odlučiti da izgradimo sopstveni hangar za održavanje linija i baze.
To, prenosi ovaj medij specijalizovan za avijaciju, uključuje dodatne pozicije za parkiranje aviona na aerodromu. Hangar bi takođe trebalo da može da primi avione iz flote Erbas A330 Er Srbije.
- Projekat MRO će se najverovatnije desiti u partnerstvu, međutim, još uvek ima mnogo opcija na stolu - naveo je Marek. On je dodao da je prerano iznositi pojedinosti.
Er Srbija trenutno autsorsuje održavanje baze u više objekata širom Evrope. Prevoznik je uglavnom koristio Turkish Technic u Istanbulu, ali i Atitech u Napulju, Aero Technic BG u Sofiji i JAT Tehniku u Beogradu.
Podsetimo, upravo sa Turkish Technic je Air Serbia pre dve godine takođe najavljivala gradnju MRO centra na aerodromu Nikola Tesla, prema, kako je preneo poljski avio-portal Rynek Lotniczy, sporazumu o zajedničkom ulaganju.
Aviation Week navodi da flota Er Srbije uključuje 10 Airbus A319, četiri A330-200, tri A320, 10 ATR 72-600 i dva Embraer E195.
Blizu je i potpisivanja pisma o namerama za još dva Embraera, očekujući isporuke u četvrtom kvartalu.Er Srbija je takođe potpisala pismo o namerama za još jedan Airbus A320ceo za isporuku tokom predstojeće zimske sezone, a prevoznik je u razgovoru za još dva A320.
Izvor: eKapija