Industrija Br.59 - page 80

najava događaja
LIGHT AND BUILDING 2016
GDE MODERAN DIZAJN DOBIJA SVOJ ŽIVOT
Industrija 59 / decembar 2015.
80
D
omaćin skupa bila je Iris Jeglitza – Moshage, zamenik direk-
tora manifestacije, koja je veoma detaljno iznela podatke
vezano za organizaciju i planiran raspored izlagača, kao i
objasnila kojim su se idejama vodili organizatori u ovoj godini i na
koje teme su stavili akcenat.
Da Frankfurtski sajam u brojkama izlagača, posetioca, ali i kvadrat-
nih metara izlagačkog prostora prevazilazi prethodne događaje, to
smo već navikli da vidimo, pa je to rečeno i ovog puta. Očekivana
je veća poseta, veći broj izlagača nego što je to bio slučaj u 2014.
godini, a samim tim i popunjenost izlagačkog prostora je maksi-
malna. Sve je to i logična posledica kada se vidi da je Light and
Building postao vodeći sajam iz oblasti rasvete i građevinsko-usluž-
nih tehnologija. Takođe ne treba zaboraviti da je ovaj sajam prvi
put održan ne tako davne 2000. godine, kao odgovor na potrebu
ovih grana privrede za jednom kvalitetnom manifestacijom, i za
nepunih 16. godina se postavio kao vodeći brend u Evropi i svetu.
Moto manifestacije je „Digitalno – samostalno – povezano“ sa ak-
centom na sigurnosne tehnologije i naravno uštedu energije. Neke
od tema kojim će se voditi Light and Building 2016. su:
pametne tehnologije kao ključ u modernoj građevini
zgrade sa pametnim softverom – razvijanje energetskog
menadžmenta
sigurnost i obezbeđenje
digitalno planiranje gradnje
moderan dizajn, novi materijali
inovativna rešenja u rasveti – od životnog do zdravstvenog
prostora
Najavljen je nastup 2 500 proizvođača iz 55 zemalja, što ga-
rantuje nove ideje i rešenja i posetiocima koji su stručnjaci za
ove oblasti. To i jeste prednost ove manifestacije, jer je pored
komercijalnog karaktera dobila i dužnost da edukuje, ali i pro-
moviše nove tehnologije.
Interesantni su i podaci koji su nam predstavljeni, a tiču se izla-
gača i posetioca (bez Nemačke) za 2014. godinu. Prema ovim
podacima, možemo i zaključiti kakvo je stanje u privredi na
globalnom nivou. Najviše poseta je zabeleženo iz Kine, zatim
Italije, Holandije, Francuske i Austrije, a iza njih je po brojno-
sti najviše bilo Švajcaraca, Britanaca, Belgijanaca i Španaca.
Najviše izlagačkog prostora je bilo zakupljeno od kompanija i
poslovnih udruženja iz Italije, Španije, Austrije, pa tek potom
Kine, a treba napomenuti da je na 23. mestu ove tabele bila i
Slovenija kao lider iz našeg okruženja.
ZAŠTO DOĆI U FRANKFURT NA
LIGHT AND BUILDING?
posetioci mogu videti sveobuhvatan spektar novih proizvoda iz
celog sveta u oblasti rasvete i građevinskih tehnologija;
događaj koji okuplja sve aspekte poslovanja na jedno mesto –
izuzetna prilika za upoznavanje novih tehnologija i inovacija;
svako ko želi da bude informisan i u trendu sa modernim
poslovnim tokovima, ne bi trebalo da propusti Light and
Building 2016.
Već tradicionalno pred kraj godine posećujemo neku od prestonica u regionu kako bi najavili
događaje koji slede na Frankfurtskom sajmu. I ovog puta imali smo zadovoljstvo da krajem
novembra uživamo u prelepo dekorisanom Beču, dok je u Grand hotelu za novinare iz
Jugoistočne Evrope bila organizovana konferencija koja nam je približila već dobro poznati
sajam Light and Building, zakazan za termin 13 -18. Mart 2016. na Frankfurtskom sajmu.
Tekst napisao: Nikola Mirković
ajava događaja
1...,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79 81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,...96
Powered by FlippingBook