Negativno nadmašuje pozitivno na društvenim mrežama

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Političke objave na društvenim medijima češće će postati viralne ako ih kritikuju protivnici, u poređenju sa onima koje podržava kolega sa istim političkim stavom.

Analitičari sa Kembridža proučavali su skoro tri miliona tvitova i postova na Fejsbuku iz američkih medija i političara i otkrili da bi se oni koji se rugaju rivalima dvostruko češće delili od postova koji podržavaju kolegu iz istog političkog spektra.

Takođe je utvrđeno da su postovi o političkim protivnicima dobili više nego dvostruko ljute emotikone od „lajkova“ na pozitivnim postovima.

Rezultati su objavljeni u Zborniku radova Nacionalne akademije nauka.

"Pogađanje političkog protivnika najbolji je pokazatelj da će post postati viralni. Isto važi i za one koji naginju i demokratama i republikancima, bilo da je to Facebook ili Tvitter", rekao je autor studije Steve Rathje sa Kembridža.

"Društvene mreže nas drže maksimalno angažovanim zbog prodaje oglasa. Takav poslovni model na kraju nagrađuje političare i medijske kompanije koje proizvode sadržaj s ciljem poticanja podjela", dodao je on.

„Naša studija sugeriše da će osećanja mržnje mnogo više privući pažnju korisnika nego pozitivne emocije koje izražavaju ljubav, što će verovatno podstaći opasnu političku klimu“, zaključio je on.

Izvor: SEEbiz

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti