ISH 2021. digitalna platforma kao osnovni model događaja

Komentari: 0

Kao što smo navikli na Frankfurtskom sajmu, svaka neparna godina nam na proleće donosi inovacije u sektorima tretmana voda, kanalizacije i sanitarija, kroz vodeći svetski događaj ISH. Zbog aktuelne pandemije izazvane virusom Covid 19, ni ovaj sajam koji je planiran za drugu polovinu marta 2021. neće biti održan kao obično u prostorijama frankfurtskog sajma, već će biti održan na digitalnoj platformi od 22. do 26. marta 2021. godine.

Novinari iz cele Evrope su navikli da se u ovom periodu godine sastanu na konferenciji za štampu , kako bi organizatori izneli aktuelne informacije vezane za sam sajam. Kako je 2020. različita po svemu, tako je i konferencija za medije održana online 14. decembra, gde nam je približena ideja organizacije narednog sajma ISH. Ukratko, izneti su glavni ciljevi događaja, a to su: povezivanje izlagača, posetilaca, stručnjaka i novinara u pet dana, oko aktuelnih inovacija koje ovaj događaj prati. 

Pored toga, u centru pažnje biće i ogroman značaj opreme za ventilaciju i klimatizaciju, posebno u toku pandemije Covid-19.

Tehnologija ventilacije može pomoći u smanjenju i kontroli koncentracije aerosola, naročito kada je reč o korona virusu, kroz neprestano mešanje unutrašnjeg vazduha sa svežim i na taj način u velikoj meri smanjiti rizik infekcije.

Sektor vode tematski će se fokusirati na higijenu vode za piće i trend ka higijeni u kupatilu.

Otporne površine na bakterije i ostale prljavštine, rad bez dodira i higijenski elektronski bidei, sanitarni sektor predstavlja pametna rešenja u susret sve većim očekivanjima o higijeni - bez obzira da li se radi o hotelskim kupatilima, javnim toaletima ili privatnim kupatilima u životnom prostoru. 

Središnji deo je digitalna platforma ISH, koja uživo prati događaj od 22. do 26. marta 2021. Ovde su sve aktivnosti izlagača koncentrisane i inteligentno povezane sa ponudama Messe Frankfurta.

Naravno, sadržaj ISH digital-a takođe će biti dostupan na mreži nakon samog događaja.

Volfgang Marzin, predsednik i izvršni direktor Messe Frankfurt: "Znamo da svaka ima svoju stručnu, individualnu prezentaciju. Međutim, ISH digital daje svim kompanijama i svim zainteresovanim poseticima priliku da se sretnu nezavisno od nacionalnih granica i tako uspostavite nove kontakte – to je za sada jedinstvena prilika u svetskim okvirima."

Kako izlagati na ISH?

Postoje tri posebna paketa za izlagače: Basic, Advanced i Premium, svaki sa različitim karakteristikama. Pored toga, postoji i zaseban početni paket za mlade, inovativne kompanije – odnosno Startup paket.

Svi paketi uključuju atraktivne prezentacije izlagača o samim proizvodima, informacijama i kontakt osobama zaduženim u kompaniji, uz mogućnost individualnih B2B sastanaka i individualnih prezentacija. 

O svemu se detaljno možete informisati na: www.ish.messefrankfurt.com.

A kao i uvek, za naše prostore možete kontaktirati predstavnike sajma za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju, kompaniju Zodax iz Beograda www.zodax.rs


O Autoru

Nikola Mirković

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti