Industrija Br.56 - page 78

novosti
GLOBALNI SAJAM
DIGITALIZACIJE - "CEBIT 2016"
OD 14. DO 18. MARTA 2016.
V
odeći svetski sajam informacionih tehnologija "CeBIT 2016"
biće održan tradicionalno u Hanoveru od 14. do 18. marta.
Sajam već sada uživa čvrstu podršku sa tržišta. Veliki broj
kompanija je potvrdilo svoje učešće na narednoj izložbi, a novi pra-
vac razvoja sajma i fokus na digitalizaciju je u potpunosti naišao na
odobrenje izlagača.
Digitalizacija je danas prisutna u svim granama industrije i ključni
je pokretač za inovacije u poslovnom i društvenom okruženju. U
skladu sa tim i "CeBIT" polako napušta svoju tradicionalnu ulogu
svetskog sajma informacionih tehnologija i preuzima ulogu svetskog
sajma digitalizacije. "CeBIT" se fokusira na tri glavne oblasti digitali-
zacije: industriju, javni sektor i društvo u celini.
- "CeBIT" je trenutno jedini sajam u svetu koji se bavi podjednako i
ekonomskim i društveno-političkim aspektima digitalizacije. Sajam
će akcenat staviti na digitalnu transformaciju, Internet of Things
(internet stvari) i IT bezbednost - rekao je Oliver Frese, član pred-
sedništva kompanije "Deutsche Messe" zadužen za CeBIT, objašnja-
vajući značaj novog koncepta.
Poslovna orijentacija "CeBIT"-a koja je na snazi poslednje dve godi-
ne, nastavlja se i u 2016-toj godini. Strogi B2B fokus sajma, rezulti-
rao je velikim zadovoljstvom kod izlagača i posetilaca. Udeo stručnih
posetilaca je znatno veći nego pre nekoliko godina, čak 90%, dok
sa druge strane mnoge kompanije planiraju da povećaju svoje pri-
sustvo na predstojećoj manifestaciji. Kineske kompanije "Huawei" i
ZTE će se 2016. godine predstaviti na znatno većoj izložbenoj povr-
šini, a vraćaju se i neka stara imena, kao što je nemačka kompanija
"G-Data", globalna softverska kuća za sigurnosna rešenja.
Organizatori sajma nastojaće da ubuduće povećaju broj aktivnosti i
rešenja namenjenih malim i srednjim preduzećima. Ovo je važno jer
MSP sektor mora da brzo usvoji proces digitalizacije u svim svojim
oblastima poslovanja, kako bi mogao da iskoristi mogućnosti koje
nude efikasniji procesi, novi biznis modeli i Smart Data i ne zaostaju
za svojim međunarodnim konkurentima.
Frese je, takođe, napomenuo da će kompanija "Deutsche Messe"
ovog leta prilagoditi vizuelni identitet "CeBIT"-a. Novi motiv bi tre-
balo da bolje oslikava novi status "CeBIT"-a kao vodećeg svetskog
sajma za digitalizaciju, navedeno je u saopštenju.
ovosti
1...,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77 79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,...96
Powered by FlippingBook