Voda... Energija... Život

Komentari: 0

Kako se godina približava svom kalendarskom kraju, tako nam već po tradiciji stižu najave događaja koji će se dešavati naredne godine. I tako eto nas opet u Beču, kako bismo ispratili najavu za frankfurtski sajam ISH 2017. koji će se održati od 14. do 18. marta, naravno u prostorijama već pomenutog sajma. Ni kiša ni vetar nisu sprečili odličan odziv novinara iz regiona, kao i lokalnih predstavnika medija da prisustvuju ovoj konferenciji u Grand hotelu.

Naredni sajam je fokusiran na tri glavna pojma, a oni su ujedno i moto izložbe „Voda, energija i život“, koji kada se usklade u istoj ravni omogućuju prvenstveno bolji životni standard, udubnost i komfor, uštedu energije i na kraju zaštitu životne sredine. Kako smo već navikli, kada su u pitanju sajmovi u Frankfurtu, izlagači su veoma dobro razumeli poruku i moto organizatora, tako da je interesovanje za izlaganje, ali i posetu već oborilo rekorde iz 2015. godine kada je održan prošli ISH sajam.

Gospođa Antje Švickart koja nam je detaljno iznela podatke o prijavljenim izlagačima, u šali je rekla da bi frankfurtski sajam trebalo da izgradi bar još jednu halu kako bi bilo dovoljno prostora za sve zainteresovane. Od predstavnika ovog sajma u Srbiji, kompanije Zodax d.o.o. iz Beograda, dobijamo informaciju da postoje poduže liste čekanja za izlaganje na ISH 2017.

Kako je gopođa Švickart napomenula, ISH je postao vodeći svetski sajam iz oblasti voda i energije, a u prilog tome ide i podatak da je 2015. godine izlagalo 2 465 izlagača, na preko 260 000 m², dok je manifestaciju posetilo 196 777 ljudi. Ono što je takođe interesantno, sa tačke posmatrača sajma kao vidnog pokazatelja koje su vodeće zemlje iz ove oblasti, u prvih deset zemalja pored Italije, Francuske i Kine, čije su kompanije kao učesnici u velikom broju prisutne na ovom sajmu, pojavljuje se i Turska kao nova sila u ovoj grani industrije. To je bio svakako i jedan od razloga da ova zemlja bude zvanični partner narednog ISH sajma. Iz istog razloga, Turska će se naredne godine u Frankfurtu predstaviti kreativnim sloganom „otkrijte potencijal“.

Kako je već postalo uobičajeno za ovako velike i dobro osmišljene sajmove, organizator je spremio namenske ture za posetioce koji to žele. Tako će biti organizovane ture za arhitekte, izvođače radova, ture iz oblasti klimatizacije, vodovodnih instalacija, i još mnogo toga, kako bi posetilac mogao u što kraćem roku da vidi što više i da njegova poseta bude što efikasnija. Baš iz tog razloga je na kraju konferencije bilo napomenuto da je u anketi iz 2015. godine rekordnih 97% posetilaca izjavilo da je veoma zadovoljno otišlo sa sajma ISH 2015. 

Frankfurtski sajam, kao vlasnik ISH-a, ovu manifestaciju organizuje još na tržištima Azije koja se ubrzano razvijaju, tako da ISH možete posetiti u Šangaju, Pekingu, a od nedavno i u Nju Delhiju u Indiji.

Pošto su to za nas ipak udaljene destinacije, najbolje je da se na vreme isplanira ISH u Frankfurtu i da se sredinom marta 2017. godine poseti ovaj vodeći sajam iz oblasti voda, klimatizacije i energije. 

Kao i uvek, sve informacije o izlaganju ili poseti možete dobiti u firmi Zodax d.o.o. ili na sajtu www.zodax.rs.

Naravno i naš časopis će nastojati da vam se pridruži na tom putu, ali o tome ćemo pisati u aprilskom broju časopisa Industrija. 

O Autoru

Tekst priredio: Nikola Mirković

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti